چگونه می توان با خیال راحت در طی بیماری همه گیر COVID-19 به پزشک مراجعه کرد!؟

در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا 2019 (COVID-19) ، بسیاری از مردم نگران COVID-19 بوده اند ، اما شما می توانید با خیال راحت در هنگام شیوع بیماری به پزشک خود مراجعه کنید. بیاموزید چگونه هنگام دریافت مراقبت های لازم از COVID-19 در امان بمانید. قبل از تعیین وقت با کلینیک تماس بگیرید یا وب سایت آن را بررسی کنید تا بفهمید چه کارهایی برای حفظ امنیت مردم در طی بیماری همه گیر COVID-19 انجام شده است.

چگونه می توان با خیال راحت در طی بیماری همه گیر COVID-19 به پزشک مراجعه کرد!؟

کسب اطلاعات در مورد :

الزامات مربوط به استفاده از ماسک توسط کارکنان و بازدید کنندگان
تمیز کردن پروتکل ها و اقدامات بهداشتی برای اتاق های امتحان ، مکان های انتظار ، سرویس بهداشتی ، آسانسور و سایر سطوح مرتبا لمس شده
روشهای فاصله گذاری اجتماعی در هنگام ورود ، در مناطق انتظار و در اتاق های امتحان
محدودیت تعداد افرادی که می توانند همزمان در کلینیک حضور داشته باشند
سوالات غربالگری و بررسی دما برای کارکنان و بازدیدکنندگان در همه ورودی ها
اقدامات ویژه ، انزوای مکانی یا دستورالعمل هایی برای افرادی که COVID-19 دارند یا ممکن است داشته باشند
نحوه استفاده پزشکان و سایر کارکنان از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE)
گزینه های قرار ملاقات تصویری (ملاقات با پزشک از راه دور)

کمی قبل از روز ملاقات ، ممکن است از شخصی در کلینیک با شما تماس گرفته شود که آیا علائم COVID-19 مانند تب ، سرفه و تنگی نفس را دارید. اگر علائمی دارید ، ممکن است دستورالعمل های خاصی به شما داده شود.

کارکنان کلینیک ممکن است به شما بگویند ماسک بیاورید و استفاده کنید. بعضی از کلینیک ها همچنین ممکن است از شما بخواهند که فقط یک نفر را به وقت ملاقات خود بیاورید. سوالاتی را که ممکن است درباره اقدامات ایمنی داشته باشید بپرسید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید بپرسید که آیا کلینیک می تواند قبض شما را به صورت الکترونیکی ارسال کند یا از طریق پست. اینها ممکن است گزینه های خوبی باشد بنابراین در هنگام معاینه در کلینیک دیگر نگران برداشتن میکروب نباشید.

به یاد داشته باشید که وقتی در کلینیک هستید از این اقدامات احتیاطی استاندارد پیروی کنید ، مانند:

سعی کنید از تماس با سطوحی که اغلب لمس می کنید ، مانند دستگیره در ، دکمه های آسانسور و صفحه لمسی جلوگیری کنید. در حالی که آنها به طور منظم تمیز می شوند ، هنوز هم احتمال وجود میکروب بر روی آنها وجود دارد. برای باز کردن درها و فشار دادن دکمه های آسانسور از دستکش استفاده کنید یا از دستمال استفاده کنید. اگر نیاز به استفاده از صفحه لمسی یا لمس یک سطح معمول استفاده شده دارید ، دستان خود را بشویید یا از یک ضد عفونی کننده دست استفاده کنید.

از گزینه های پرداخت بدون لمس استفاده کنید

وقتی زمان چک کردن است ، در صورت امکان پرداخت بدون لمس را انتخاب کنید ، مانند سیستم پرداخت تلفن همراه. اگر این گزینه نیست ، از کارت های اعتباری ، پول نقد یا چک استفاده کنید و سپس از ضد عفونی کننده دست که حداقل 60٪ الکل دارد استفاده کنید. وقتی به خانه رسیدید ، دستان خود را با آب و صابون خوب بشویید.

برای قرار ملاقات با پزشکتان گزینه ملاقات از راه دور را امتحان کنید

از پزشک خود در مورد گزینه های قرار ملاقات از راه دور مانند مشاوره ویدیویی سوال کنید. این می تواند یک روش موثر برای پیگیری شما با پزشک از خانه باشد. یا ممکن است به جای ویزیت حضوری بتوانید قرار ملاقات از راه دور پزشکی داشته باشید. همچنین ممکن است بتوانید از طریق تلفن با پزشک خود مشورت کنید. اگر می توانید پیام های ایمن یا ایمیل هایی را با سال ارسال کنید ، از پزشک خود بپرسید.

از قبل برای نسخه ها برنامه ریزی کنید

اگر نسخه جدیدی دارید یا باید نسخه های موجود را دوباره پر کنید ، سفارش پستی را در نظر بگیرید. با پزشک خود درمورد تهیه نسخه ای که نسبت به نسخه قبلی تان نیاز به مراجعه کمتر به داروخانه دارد ، مشورت کنید. اگر نیاز به تهیه نسخه پزشکی به صورت محلی دارید ، پیش از این تماس بگیرید یا به صورت آنلاین سفارش دهید. 

  • اگرچه طبیعی است که نگرانی در مورد دریافت مراقبت در طی بیماری همه گیر COVID-19 وجود داشته باشد ، اما می توانید به پزشک خود مراجعه کرده و در امان باشید.
  • از ماسک صورت پارچه ای استفاده کنید. در بیشتر کلینیک ها لازم است که افراد هنگام بیماری همه گیر COVID-19 از ماسک استفاده کنند. اگر یکی ندارید ، ممکن است کلینیک شما بتواند یکی از آنها را به شما ارائه دهد.
  • دستان خود را حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید یا از ضد عفونی کننده دست با الکل 60٪ قبل یا بعد از لمس هر گونه سطح در مکان های عمومی مانند محل انتظار استفاده کنید.
  • از دست زدن به صورت ، از جمله چشم ، بینی و دهان خودداری کنید.
  • سرفه یا عطسه خود را با دستمال یا آرنج خود بپوشانید و بافت را دور بریزید. هنگام استفاده از ماسک ، در ماسک سرفه یا عطسه کنید.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}