راهنمای سرویس نمونه گیری در محل و جوابدهی آنلاین

راهنمای خدمات آنلاین برای مراجعین گرامی

برای استفاده از سرویس آنلاین نمونه گیری در محل می توانید بر روی گزینه نمونه گیری در محل در بالای سایت سمت چپ و یا در صفحه اصلی پایین بنر، دکمه وسط کلیک کنید.

راهنمای نمونه گیری در محل

 

در مرحله بعد فرم درخواست نمونه گیری در محل را بر اساس مشخصات صحیح و شماره موبایل فعال تکمیل نمایید، توجه داشته باشید که ارسال نسخه پزشک اجباری نیست و چنانچه برای انجام آزمایش موردنظر از طرف پزشک نسخه ایی دارید می توانید از این طریق ارسال نمایید تا نوع آزمایش شما از روی نسخه ارسالی مشخص شود و برای نمونه گیری آن آزمایش در محل موردنظر شما، هماهنگی صورت بگیرد. از قسمت توضیحات هم می توانید برای ذکر هر موردی که مرتبط با درخواست شما می باشد استفاده فرمایید و در نهایت بر روی ارسال درخواست کلیک کنید.

راهنمای نمونه گیری در محل

 

بعد از ارسال درخواست یک کد 6 رقمی برای شماره موبایل وارد شده در فرم، پیامک می شود که این کد را بایستی در قسمت مربوطه وارد نمایید تا ثبت درخواست شما بصورت کامل انجام شود.

راهنمای نمونه گیری در محل

 

در نهایت بعد از کلیک بر روی تایید درخواست با پیغامی مشابه تصویر زیر روبرو می شوید در این مرحله یک گذرواژه نیز برای دسترسی به حساب کاربری و پیگیری آزمایش درخواستی پیامک می شود درخواست شما در سیستم ثبت می شود و کارشناسان ما در اسرع وقت این درخواست را بررسی و برای هماهنگی های بیشتر با شما تماس می گیرند.

 

بعد از هماهنگی های انجام شده آزمایش شما در سیستم با قیمت مشخص ثبت می شود و یک پیامک جهت اطلاع رسانی از ثبت سفارش به شماره همراه شما ارسال می شود در این مرحله برای دسترسی به جزئیات آزمایش ثبت شده و پرداخت هزینه آن بایستی ابتدا به حساب کاربری خود طبق تصاویر زیر وارد شوید و هزنیه سفارش ثبت شده (آزمایش درخواستی) را پرداخت نمایید تا مراحل انجام آزمایش آغاز شود.

راهنمای حساب کاربری

 

در این مرحله شماره موبایل خود را وارد نموده و بر روی ادامه کلیک کنید.

 

در مرحله بعد یک گذرواژه برای شما پیامک می شود گذرواژه ایی که برایتان از طرف آزمایشگاه پیامک شده است را می توانید وارد کنید و یا بر روی دریافت گذرواژه جدید کلیک کنید تا یک گذره واژه جدید برای شما پیامک شود و در نهایت بر روی ورود کلیک کنید.

 

بعد از ورود به سیستم، در این قسمت برای دسترسی به پنل کاربری و اطلاع از جزئیات آزمایش اعم از هزینه و دریافت جواب و ... بر روی گزینه پروفایل کلیک کنید.

 

در صفحه پنل کاربری علاوه بر دسترسی به اطلاعات ثبت شده شما در سیستم، امکان تغییر شماره موبایل، ثبت گذرواژه دلخواه، دسترسی به جواب آزمایش و پرداخت آنلاین و ... را دارید، برای نمایش جزئیات آزمایش و پرداخت هزینه آن طبق تصویر بر روی گزینه نتیجه آزمایش ها کلیک کنید.

 

در این مرحله برای اطلاع از جزئیات آزمایش اعم از پرداخت هزینه، اطلاع از وضعیت انجام آزمایش و دانلود جواب طبق تصویر زیر کلیک نمایید

 

در صفحه مشاهده سفارش می توانید علاوه بر دسترسی به اطلاعات کامل آزمایش درخواستی بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا به درگاه پرداخت آنلاین متصل شوید

 

در این مرحله می توانید تعرفه مشخص شده برای آزمایش خود را از دو طریق پرداخت آنلاین و یا در صورت داشتن موجودی، پرداخت از اعتبار انجام دهید.

 

بعد از پرداخت هزینه طبق تعرفه ثبت شده در سیستم، مراحل انجام آزمایش آغاز می شود و کارشناس آزمایشگاه جهت نمونه گیری طبق هماهنگی قبلی در محل مورد نظر شما حاضر شده و بعد از ارسال نمونه توسط کارشناس به مجموعه، فرآیند انجام آزمایش طی می شود و در نهایت پس از آماده شدن جواب آزمایش برای شما با ذکر شماره سفارش یک پیامک ارسال خواهد شد. همچنین در هر لحظه می توانید از طریق صفحه جزییات هر سفارش وضعیت را پیگیری نموده و یا در صورت وجود سوال، آن را مطرح نمایید. در این قسمت تاریخ تقریبی جوابدهی به شما اطلاع داده خواهد شد و در صورت بروز هر گونه موضوع فنی که باید اطلاع رسانی شود و یا تغییر در تاریخ جوابدهی به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در واقع در هر صفحه جزییات امکان انجام چت و گفتگوی آنلاین و همچنین امکان ارسال فایل و تصاویر برای شما فراهم شده است و در این راستا از گفتگو های تلفنی و در مواردی ناهماهنگی هایی که پیرو گفتگوی تلفنی ایجاد می شود کاملا جلوگیری خواهد شد. صفحه جزییات به شکل زیر می باشد.

 

و در نهایت برای دریافت جواب آزمایش طبق تصویر زیر عمل کنید.

 

 

 

در کلیه مراحل در صورت هر گونه ابهام و یا سوال می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید

با آرزوی سلامتی برای شما مراجعین گرامی

واحد مدیریت IT آزمایشگاه مندل