ارزش واکسن COVID-19 برای کودکان - نقشه راه برای جهانی امن تر

آنچه بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است ، رعایت اصول بهداشتی در زمینه دسترسی گسترده و واکسیناسیون هرچه سریعتر بزرگسالان برای اطمینان از ایمنی است. دوران کودکی یکی از آسیب پذیرترین دوره ها برای بیماری جدی کووید 19 است. دوره ای است که بیشتر به محافظت نیاز است و بنابراین کودکان به طور کلی دریافت کننده اصلی واکسن ها هستند. یک سوال طبیعی که پیش رو است این است که آیا باید واکسیناسیون کودکان خود را در برابر COVID-19 آغاز کنیم؟

در نظر بگیرید که کودکان زیر 18 سال بخش عمده ای از جمعیت را تشکیل می دهند (24٪ در ایالات متحده و 32٪ در سطح جهانی). اطمینان از حفاظت برای گروهی که یک چهارم کل جمعیت را تشکیل می دهد ، به نظر می رسد با پیشرفت در جهت کنترل همه گیری ، ضروری است. هنگامی که خطر بیماری زیاد است ، محافظت فوری لازم است.

با این حال ، برای کودکان ، خطر ابتلا به بیماری نسبتاً کم است. اگرچه آنها از هر 9 مورد SARS-CoV-2 ، 1 مورد را شامل می شوند ، اما آنها فقط 2٪ از کل بستری ها را تشکیل می دهند. بیشتر عفونت ها در کودکان خفیف است و به طور کامل بهبود می یابند. بیماری جدی نادر است ، اما به خوبی توصیف شده است. این شامل بیماری التهابی و بالقوه کشنده سندرم التهابی چند سیستم در کودکان (MIS-C) است. تقریباً از هر 3500 مورد كودك 1 مورد منجر به مرگ می شود ، در حالی كه این رقم در بزرگسالان 1 در 60 است.

ارزش واکسن COVID-19 برای کودکان

در حالی که شناخته شده است که کودکان ویروس را به دیگران منتقل می کنند ، شواهد اخیر از ایسلند و کره جنوبی نشان می دهد که کودکان ممکن است انتقال دهنده های SARS-CoV-2 کمتر از آنچه تصور می شد ، باشد. برای قرار دادن این دیدگاه ، یادآوری این نکته ضروری است که خطر شیوع ویروس در کودکان صفر نیست و افزایش موارد در جامعه نیز در کودکان منعکس خواهد شد. اگرچه باز نگه داشتن مدارس برای کلاسهای حضوری برای آموزش و پرورش کودکان بسیار مهم است ، اما داشتن گروه بزرگی از کودکان واکسینه نشده و مستعد ، علیرغم خطر کمتری برای عفونت و انتقال ، در صورت شروع موارد در جامعه ، می تواند قابل توجه باشد.

سرانجام ، استناد به اصل اخلاقی عدالت توزیعی مبنی بر اینکه مزایا و بارها باید بین افراد جامعه به روشی عادلانه توزیع شود ، باعث می شود کودکان باید در آزمایشات واکسن COVID-19 گنجانده شوند تا از ایمن سازی بهره مند شوند.

اطمینان از ایمنی واکسن کرونا در کودکان حیاتی است

در حالی که پرونده واکسن های COVID-19 برای کودکان روشن است ، اما جمع آوری شواهد قوی درباره ایمنی واکسن برای کودکان حتی از اولویت بیشتری برخوردار است. به دور از نسخه مینیاتوری بزرگسالان ، کودکان تفاوت های چشمگیری در روند متابولیسم و ​​ایمونولوژیک خود در مقایسه با بزرگسالان دارند. كودكان كوچكتر پاسخهای ايمنی فعال تری دارند كه به واكنش های قوی تري مانند تب بالاتر و واكنش هاي موضعی تبديل می شوند. یک پدیده ایمونولوژیکی غیرمعمول افزایش وابسته به آنتی بادی است ، جایی که آنتی بادی های SARS-CoV-2 استخراج شده از واکسن ممکن است منجر به بیماری بدتر شود. ما از آزمایشات قبلی واکسن در کودکان برای ویروس انسدادی تنفسی (RSV) و عفونت دنگی مطلع شدیم که واکسن ها ممکن است به طور متناقضی بیماری را تشدید کنند و در نتیجه خطر بیشتری برای کودکان واکسینه شده وجود دارد. به همین دلیل ، قبل از ارائه توصیه هایی برای استقرار واکسن در کودکان ، باید داده های ایمنی طولانی مدت در کودکان دقیقا مورد مطالعه قرار گیرد.

چگونه می توانیم خود و فرزندان خود را ایمن نگه داریم؟

با بازگشت به سوال خود درباره واکسیناسیون کودکان ، می بینیم که واکسیناسیون کودکان توجیه زیادی دارد. با این حال ، گروه های آسیب پذیر دیگری نیز وجود دارند که باید ابتدا واکسینه شوند. عرضه اولیه چالش های شگرفی مانند موانع لجستیکی و ظهور انواع ویروس جدید (جهش ویروسی) را ارائه داده است. هوشیار بودن در مورد فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و بهداشت منظم دست بهترین دوره برای بهبود نتایج برای کودکان در کوتاه مدت است. ما باید تلاش های خود را برای همکاری با یکدیگر ، در آن سوی مرزها ، برای اطمینان از دسترسی به همه واکسن های توصیه شده معمول کودکان ، ادامه دهیم. به موازات این ، برنامه ریزی و اجرای رویکردهای دقیق برای شناسایی واکسن های بی خطر و موثر COVID-19 برای کودکان ، ما را به سمت تبدیل دنیا به مکانی امن برای همه سوق می دهد.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}