تعیین جنسیت جنین با روشی مطمئن از خون مادر

خیلی از خانواده ها و مادران باردار تمایل دارند تا در سریع ترین زمان از جنسیت جنین خود آگاه شوند. روشی مطمئن برای تعیین جنسیت جنین وجود دارد که با استفاده از خون مادر انجام می شود. شما در حالت عادی باید تا هفته 14 بارداری صبر کنید تا بتوانید از روش سونوگرافی از جنسیت جنین آگاه شوید اما در اینجا آزمایشی را به شما معرفی میکنیم که تنها با استفاده از 10 میلی از خون مادر انجام می شود. آزمایشگاه مندل با توجه به شیوع کرونا و کلا راحتی کاربران خود، امکان نمونه گیری در محل را نیز برای این آزمایش فراهم نموده است. اگر می خواهید آزمایش تعیین جنسیت جنین را انجام دهید کلیک کنید.

توجه : کاربر گرامی با توجه به شیوع کرونا در آزمایشگاه مندل شما می توانید آزمایش کرونا را هم به صورت آنلاین و در منزل انجام دهید برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام تست های کرونا کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

آزمایش مطمئن تعیین جنسیت از شناسایی DNA جنین :

آزمایش تعیین جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. 

تعیین جنسیت جنین با روشی مطمئن از خون مادر

چگونه از طریق این آزمایش مشخص می شود جنین دختر است یا پسر ؟

اگر در نمونه DNA آزاد موجود در پلاسمای خون مادر بتوان توالی های کروموزوم Y را شناسایی نمود می توان از این یافته نتیجه گیری کرد که جنین مذکر است و در غیر اینصورت نتیجه خواهیم گرفت که جنین احتمالا دختر است. البته روال آزمایش به این سادگی که گفته می شود نیست و پیچیدگی و دشواری های زیادی در مسیر آن وجود دارد که همواره مانع از رسیدن دقت آزمایش به صد در صد خواهد شد.

این آزمایش چه زمانی انجام می شود و مدت زمان جوابدهی کی می باشد؟

این آزمایش از ابتدای هفته هفتم بارداری قابل انجام می باشد. مدت زمان لازم برای جوابدهی این تست حدود سه تا هفت روز می باشد. البته به دلایل فنی در مواردی لازم است تا نمونه گیری مجدد از مادر باردار صورت گیرد و به همین دلیل اعلام نتایج آزمایش کمی طولانی تر شود.

 مبنای محاسبه هفته هفتم بارداری چیست؟

تعیین سن بارداری برای این آزمایش حتما باید بر اساس سونوگرافی محاسبه شود و در صورتی که بر اساس تاریخ آخرین پریود و قاعدگی محاسبه نمایید ممکن است سن جنینی به اندازه لازم نرسیده باشد و این موضوع منجر به وقوع خطا در آزمایش گردد. باید توجه داشته باشید که دقت این تست در آزمایشگاه مندل 98% است.

توجه : کاربر گرامی برای انجام آزمایش تعیین جنسیت کافیست کلیک کنید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}