تعیین جنسیت با استفاده از انواع روش های پیشرفته

تعیین جنسیت جنین غیر تهاجمی، در سه ماهه اول انجام شود. این روش می تواند تعداد روشهای تهاجمی را برای زنان دارای جنین در معرض خطر بیماری های وابسته به جنس جنین بطور چشمگیری کاهش دهد و مدیریت این بارداری ها را بهینه کند. روش های غیر تهاجمی به کلیه روش هایی گفته می شود که برای مادر و جنین خطری را ایجاد نمی کند. برای انجام آزمایش تعیین جنسیت می توانید برروی لینک کلیک کنید.

انواع روش های پیشرفته تعیین جنسیت جنین :

  • CVS و آمنیوسنتز
  • کیت های تعیین جنسیت نوزاد
  • سونوگرافی

روش تعیین جنسیت CVS و آمنیوسنتز چیست؟

CVS که یعنی نمونه برداری از پرز جفتی و آمنیوسنتز ، تست های تشخیصی تهاجمی هستند که ساختار ژنتیکی  نوزاد را بررسی کرده و برای وجود ناهنجاریهای کروموزومی غربال می کنند. CVS بین هفته 10 تا 13 بارداری و آمنیوسنتز معمولا بین هفته 16 تا 18 بارداری انجام میشود ، اگرچه ممکن است متغیر باشد. این آزمایشات معمولا برای مادرانی که دارای خطر بالاتری هستند توصیه می شود ، به خصوص که تهاجمی هستند و خطر سقط را کمی افزایش میدهند.

تعیین جنسیت

روش تعیین جنسیت کیت های تعیین جنسیت نوزاد چیست؟

اگر مطمئنید که NIPT ، CVS یا آمنیوسنتز نخواهید داشت و نمی توانید صبر کنید تا سونوگرافی سه ماهه دوم جنسیت نوزاد شما را تعیین کند ، استفاده از کیت های تعیین جنسیت روش دیگری برای پیش بینی جنسیت کودک شماست (اگرچه آنها دقیق نیستند و اغلب سؤالات بیشتری را مطرح می کنند).

روش تعیین جنسیت سونوگرافی چیست؟

یک آزمایش روتین (حداقل هر فرد یکبار تجربه میکند) غیر تهاجمی است که معمولا بین هفته های 18 تا 22 بارداری انجام می شود (اگرچه اغلب در زمان های دیگری نیز انجام می شود). سونوگرافی های بارداری به اندازه CVS یا آمنیوسنتز دقیق نیستند. اما در حین بررسی آناتومی کودک (و اطمینان از اینکه تمام بخش ها همانطور که باید رشد می کنند) ، پزشک ممکن است بین پاهای کودک دید خوبی پیدا کند تا تعیین کند که کودک دختر یا پسر است. این بدان معنی است که شما می توانید انتخاب کنید که جنسیت نوزادتان به شما گفته شود یا خیر. هشداری که در مورد سونوگرافی وجود دارد، پزشک ها انسان هستند ، بنابراین گاهی اوقات اشتباه می کنند ، به خصوص اگر قسمت های مربوط به جنسیت در مشخص ترین حالتشان نباشند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

 

آزمایشگاه مندل از سال 1391 روش تشخیص جنسیت از خون مادر از هفته هفتم بارداری را ابداع نموده و در حال حاضر با بالاترین دقت ممکن (98%) در حال ارائه خدمات به مادران باردار می باشد. شما هم می توانید هم اکنون از طریق همین سایت درخواست خود را ارسال نمایید تا همکاران آزمایشگاه به منزل یا محل کارتان بیایند و نمونه گیری لازم برای آزمایش را انجام دهند.

 

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}