بررسی آزمایش hpv در آزمایشگاه آنلاین مندل

آزمایش hpv در آزمایشگاه آنلاین مندل توسط افراد متخصص و مجرب انجام می شود باید بدانید که آزمایشگاه مندل یکی از مجهزترین و متخصص ترین آزمایشگاه های در ایران می باشد که تمامی آزمایشات شما را با نازلترین هزینه و بالاترین کیفیت به انجام می رساند که آزمایش hpv یکی از آزمایشاتی که قابل انجام در آزمایشگاه مندل می باشد. می دانیم که ویروس HPV یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی است و همه افرادی که رابطه های جنسی دارند برای پیشگیری از این ویروس می توانند به صورت دوره ای آزمایش HPV را انجام بدهند. برای انجام آزمایش hpv در آزمایشگاه آنلاین مندل می توانید برروی لینک کلیک کنید.

زگیل تناسلی چیست ؟

زگیل تناسلی درواقع حاصل عفونتی به نام hpv است که باعث رشد زگیل هایی روی پوست یا غشای مخاطی می شود. بیش از 100 نوع ویروس hpv وجود دارد که برخی از این عفونت ها باعث ایجاد زگیل می شوند و برخی دیگر می توانند باعث ایجاد انواع مختلفی از سرطان شوند البته بیشتر عفونت های hpv منجر به سرطان نمی شوند اما برخی از انواع اچ پی وی که در دستگاه تناسلی به وجود می آید، می توانند باعث سرطان بخش پایینی رحم که به واژن وصل می شود بشوند. اگر زگیل تناسلی درمان نشود، بزرگ می شود و یا تعداد آن افزایش می یابد.

آزمایش hpv

مزیت آزمایش hpv :

  1. اگر عفونت HPV منجر به تغییرات سلولی دهانه رحم شود که نیازمند درمان باشد، درمان نباید به گونه ای باشد که شانس باردار شدن را در شما تحت تاثیر قرار دهد.
  2. آزمایش HPV جهت تشخیص وجود یا عدم وجود ویروس اچ پی وی انجام می شود.
  3. تقریبا تمام سرطان‌های دهانه رحم با عفونت‌های مکرر گردنی از سرطان‌های مرتبط با ویروس پاپیلوم انسانی یا HPV است. آزمایش‌های HPV به تنهایی و یا در کنار پاپ اسمیر (سیتولوژی) برای غربالگری دهانه رحم، با افزایش تشخیص ضایعات پیش سرطانی همراه است.
  4. آزمایش HPV، سلول‌های پیش سرطانی را بیشتر و دقیق‌تر از پاپ اسمیر تشخیص می‌دهد. برای کسب اطلاع بیشتر از آزمایش پاپ اسمیر و یا انجام این آزمایش برروی لینک کلیک کنید.
  5. آزمایش HPV بر روی همان نمونه پاپ اسمیر انجام می شود.

جهت پیشگیری و درمان از ویروس hpv چه کاری باید انجام دهید؟

سه واکسن HPV توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده اند. جدیدترین مورد گارداسیل 9 بود که برای محافظت در برابر سرطان گردن رحم و زگیل های تناسلی در افراد سنین 9 تا 45 ساله تأیید شده است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، واکسیناسیون معمول HPV را برای دختران و پسران 11 و 12 ساله توصیه می کنند ، اگرچه ممکن است زودتر در سن 9 سالگی انجام شود. برای دختران و پسران ، ایده آل است که قبل از تماس جنسی و قرار گرفتن در معرض HPV ، واکسن را دریافت کنند.

اگر قبل از آلوده شدن به فرد واکسن زده شود، می تواند از بیشتر موارد سرطان گردن رحم جلوگیری کند. اکنون مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها توصیه می کنند ، همه افراد 11 و 12 ساله به جای برنامه سه دوزه که قبلا توصیه شده بود ، دو دوز واکسن HPV را حداقل به فاصله شش ماه از هم دریافت کنند. نوجوانان 9 و 10 ساله و نوجوانان 13 و 14 ساله نیز می توانند برنامه به روز شده دو دوزه واکسیناسیون را دریافت کنند.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}