آنتی بادی های خنثی کننده عفونت

امروز ، سازمان غذا و داروی آمریکا اولین آزمایش سرولوژی را تعیین کرد که آنتی بادی های خنثی کننده عفونت اخیر یا قبلی SARS-CoV-2 را تشخیص می دهد ، آنتی بادی هایی که به قسمت خاصی از پاتوژن متصل می شوند و در آزمایشگاه مشاهده شده است که کاهش می یابد. عفونت ویروسی سلول ها SARS-CoV-2. FDA مجوز استفاده اضطراری (EUA) را برای کیت تشخیص آنتی بادی خنثی سازی cPass SARS-CoV-2 صادر کرد که به طور خاص این نوع آنتی بادی را تشخیص می دهد.

اگرچه FDA قبلاً برای بیش از 50 آزمایش آنتی بادی (سرولوژی) EUA صادر کرده است ، این آزمایشات فقط وجود آنتی بادی های اتصال دهنده را تشخیص می دهد. آنتی بادی های اتصال دهنده به یک عامل بیماری زا مانند ویروس متصل می شوند ، اما لزوماً عفونت و تخریب سلول ها را کاهش نمی دهند. توجه به این نکته ضروری است که اثر خنثی سازی آنتی بادی های SARS-CoV-2 در انسان هنوز در حال تحقیق است.

فهرست آنچه در این مقاله می خوانید:

تیم استنزل ، دکتر ، دکتر ، مدیر دفتر گفت: "توانایی تشخیص آنتی بادی های خنثی کننده می تواند به ما کمک کند بینش بیشتری در مورد وجود آنتی بادی ها برای بیماران در ادامه مبارزه با COVID-19 داشته باشیم." تشخیص آزمایشگاهی و سلامت رادیولوژیک در مرکز دستگاه ها و سلامت رادیولوژی FDA. وی افزود: هنوز ناشناخته های زیادی در مورد وجود آنتی بادی های SARS-CoV-2 در مورد ایمنی احتمالی وجود دارد ، اما مجوز امروز به ما ابزار دیگری برای ارزیابی آنتی بادی ها در ادامه تحقیقات و مطالعه این ویروس می دهد. بیماران نباید نتایج را به این صورت تفسیر کنند که به آنها می گویند در برابر ویروس مصون هستند یا از هر سطح ایمنی برخوردار هستند. "

FDA به بیماران توصیه می کند از نتایج این آزمایش یا هرگونه آزمایش سرولوژی استفاده نکنند ، به این معنا که آنها می توانند اقدامات خود برای محافظت از خود و دیگران را متوقف کنند ، مانند توقف فاصله گذاری اجتماعی ، قطع ماسک یا بازگشت به سر کار. FDA همچنین می خواهد به بیماران یادآوری کند که آزمایشات سرولوژی نباید برای تشخیص عفونت فعال استفاده شود ، زیرا آنها فقط آنتی بادی هایی را تشخیص می دهند که سیستم ایمنی بدن در پاسخ به ویروس ایجاد می کند ، نه خود ویروس.

EUA برای GenScript USA Inc برای کیت تشخیص آنتی بادی خنثی سازی cPass SARS-CoV-2 صادر شد.

FDA ، یک آژانس در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، با اطمینان از ایمنی ، اثربخشی و امنیت داروهای انسانی و دامپزشکی ، واکسن ها و سایر محصولات بیولوژیکی برای استفاده انسان و تجهیزات پزشکی ، از سلامت عمومی محافظت می کند. 

آنتی بادی های خنثی کننده تعیین کننده های کلیدی حفاظت در برابر عفونت های آینده هستند و برای اولین بار ، سنجش های مبتنی بر ویروس با کارایی بالا برای COVID-19 می تواند تیترهای آنتی بادی های خنثی کننده را در افراد به طور دقیق تعیین کند. سنجش خنثی سازی یک آزمایش خون ساده است ، بنابراین انجام آن نسبتاً سریع و آسان است ، اما اطلاعات بسیار خاصی را ارائه می دهد که می تواند به تعیین پروتکل های ایمنی آینده کمک کند و شفافیت مراحل بعدی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و افراد واکسینه شده ارائه دهد. چنین نظارتی می تواند برای درک بهتر سطوح آنتی بادی های خنثی کننده برای محافظت مورد نیاز باشد و به ایجاد برنامه های افزایش دوز مورد نیاز برای حفظ ایمنی ناشی از واکسن کمک کند.

با توانایی اندازه گیری منظم تیترهای خنثی کننده آنتی بادی در افراد واکسینه شده ، می توان فهمید که چگونه سطوح خطر می تواند در طول زمان تغییر کند. به عنوان مثال ، تیتر 500 (جایی که آنتی بادی هنوز قابل تشخیص است حتی اگر خون 500 برابر رقیق شده باشد) حفاظت کافی از آنتی بادی را فراهم می کند ، اما اگر قصد سوار شدن به هواپیما را دارید ، تیتر 100 ممکن است حفاظت کافی را ارائه ندهد. برای جامعه بزرگتر ، داده های دقیق و به روز در مورد سطوح ایمنی می تواند مرحله بعدی بهبود را هدایت کند-تجزیه و تحلیل مبتنی بر شواهد از حفاظت که به مقامات بهداشت عمومی و کل جامعه مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا استراتژی های واکسن طراحی شده برای کنترل مسیر آینده همه گیری

اندازه گیری دوام ایمنی

برای توسعه این نوع سنجش های جدید ، محققان رابطه بین سطوح خنثی سازی in vitro و حفاظت در برابر عفونت را با استفاده از داده های هفت واکسن فعلی و همچنین گروه های در حال بهبود مشاهده کرده اند.

یک مطالعه اخیر که سطح ایمنی بدن را نسبت به COVID-19 تجزیه و تحلیل می کند ، از داده های اولیه آزمایش های آنتی بادی استفاده می کند و نشان می دهد که تیترها حداقل در مدت شش ماه پس از بهبودی از COVID-19 حداقل 50 ((و تا 80٪) کاهش می یابد. در 250 روز اول پس از ایمن سازی ، مدلهای فروپاشی تیترهای خنثی سازی نیز کاهش قابل توجهی در حفاظت را پیش بینی می کنند.

از عفونت COVID-19. در حقیقت ، فروپاشی تیترهای خنثی سازی در افراد واکسینه شده طی سه تا چهار ماه اول پس از واکسیناسیون حداقل به همان سرعتی است که در افراد بهبود یافته مشاهده می شود. این اطلاعات همچنین محققان را قادر می سازد تا ببینند چگونه کاهش ایمنی و تنوع آنتی ژنیک می تواند بر کارایی واکسن تأثیر بگذارد.

به طور کلی ، این مطالعه ثابت می کند که تیترهای خنثی کننده آنتی بادی پس از عفونت طبیعی به سرعت کاهش می یابد. علیرغم شدت بیماری ، افراد طیف وسیعی از تیترهای خنثی کننده آنتی بادی را ایجاد می کنند. با توجه به متغیرهای مهم پیرامون هر فرد ، آزمایش کمی دوره ای می تواند به درک بهتر کاهش میزان خنثی سازی تیتر آنتی بادی در بیماران بهبودیافته و کسانی که تلقیح شده اند کمک کند.

برای تأیید صحت این سنجش های جدید ، مقایسه ای با آزمایش خنثی سازی پلاک (PRNT) انجام شده است که تیتر آنتی بادی های خنثی کننده ویروس را اندازه گیری می کند و همچنان استاندارد طلایی برای آزمایش سرولوژی و تعیین حفاظت ایمنی است. بر اساس این مقایسه ، تیترهای روش خنثی سازی به شدت با تیترهای حاصل از PRNT ارتباط دارد. با این حال ، برخلاف PRNT ، سنجش های خنثی سازی نظارت مقیاس پذیری گسترده ای از حفاظت و اثربخشی واکسن COVID-19 را برای پاسخگویی به تقاضای عظیم جهانی ارائه می دهد.

گزارش عمیق اخیر منتشر شده توسط medRxiv امکان سنجی و کاربرد IMMUNO-COV ™ v2.0 را نشان می دهد ، یک روش خنثی سازی برای اندازه گیری آنتی بادی های خنثی کننده SARS-CoV-2 در افراد واکسینه شده و افرادی که از عفونت های طبیعی بهبود می یابند. با نظارت با کیفیت بالا ، ما می توانیم بهتر درک کنیم که چه سطوح آنتی بادی برای محافظت مورد نیاز است و چه برنامه های افزایش دوز برای حفظ ایمنی ناشی از واکسن مورد نیاز است.

نیازی به گفتن نیست که جهان ما در هنگام شیوع بیماری همه گیر وارونه شد. با این حال ، با انتشار واکسن ها ، ما در حال یافتن راهی برای خروج از این فاجعه و بازگشت به بالا هستیم. با انجام آزمایش های خنثی سازی ، می توانیم داده ها و بینش های هدفمندی در مورد نحوه انجام و برنامه ریزی مطمئن در روزها و ماه های آینده با اتمام اولین دور واکسیناسیون ارائه دهیم.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}