نشانه هایی که ثابت می کند احتمالاً به COVID-19 مبتلا شده اید!

ویروس COVID-19 ممکن است بیش از آنچه در ابتدا تصور می کردیم وجود داشته باشد. بنابراین ممکن است افراد به ویروس مبتلا شده باشند و بدون اطلاع از آن بهبود یافته باشند. برخی از علائم گویایی می توانند نشان دهند که شما یکی از آن افراد هستید.

توجه : کاربر گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام تست کرونا کافیست برروی لینک کلیک کنید.

سرماخوردگی در زمستان عجیب نیست!

در زمستان سرماخوردن غیرمعمول نیست. اما اگر اواخر سال 2019 یا اوایل سال 2020 میلادی داشته باشید ، احتمالاً سرماخوردگی شما COVID-19 بوده است. یک راه برای دانستن تفاوت این است که COVID می تواند حدود 2 هفته یا بیشتر بماند ، در حالی که سرماخوردگی فقط چند روز طول می کشد. و برخلاف سرماخوردگی ، COVID می تواند تب ایجاد کند و نفس کشیدن را برای شما سخت کند.

نشانه هایی که ثابت میکند احتمالاً به COVID-19 مبتلا شده اید!

تنگی نفس

این به طور معمول علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا نیست ، اما احساس اینکه نمی توانید نفس بکشید با COVID-19 مشترک است. تنگی نفس به طور معمول علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا نیست ، اما احساس اینکه نمی توانید نفس بکشید با COVID-19 مشترک است. ممکن است فکر کرده باشید که به برونشیت مبتلا هستید که COVID-19 می تواند ایجاد کند. یا ممکن است احساس اضطراب یا حمله وحشت داشته باشد. اما با COVID ، تنگی نفس بیشتر از حمله وحشت طول می کشد. همچنین با علائم شبیه به آنفولانزا همراه است.

سرفه مداوم

اگر سرفه خشک داشتید که از بین رفتن آن مدت زیادی طول کشید ، ممکن است از علائم COVID-19 باشد. اگر سرفه خشک داشتید که از بین رفتن آن مدت زیادی طول کشید ، ممکن است از علائم COVID-19 باشد. این ممکن است متفاوت از سرفه ناشی از سرماخوردگی باشد. خفیف شروع می شد ، اما در طی 5 تا 7 روز آینده بدتر می شد.

در سراسر بیماری همه گیر ، به ما گفته شده که مرتباً دستان خود را بشویید و از دست زدن به صورت خودداری کنید.

یکی از دلایلی که به ما در طول همه گیری ویروس می گویند دست به صورت و چشمان خود نزنید این است که COVID-19 می تواند بر روی چشمان شما تأثیر بگذارد. اگر به التهاب ملتحمه (چشم صورتی) ، آبریزش چشم یا تاری دید مبتلا شده اید ، ممکن است به دلیل وجود ویروس در بدنتان باشد.

تپش قلب یا درد در قفسه سینه

COVID-19 نیز می تواند بر قلب شما تأثیر بگذارد. می تواند باعث ضرب و شتم سریع یا بال زدن یا کوبیدن آن شود. COVID-19 می تواند بر قلب شما نیز تأثیر بگذارد. می تواند باعث ضرب و شتم سریع یا بال زدن یا کوبیدن آن شود. ممکن است در سینه خود تنگی داشته باشید. همه این موارد حتی پس از پاکسازی بدن توسط ویروس نیز ممکن است اتفاق بیفتد. اپیزودهایی از این دست در موارد خفیف تا 2 هفته یا در موارد جدی تر به مدت 6 هفته قابل مشاهده است.

خستگی شدید

احساس واقعا خستگی یکی از علائم رایج COVID-19 است بنابراین اگر آن نوع خستگی مفرط داشتید که با خواب زیاد بهتر نمی شد ، می توانست نشانه ای از ویروس باشد. این احساس می تواند روزها و گاهی هفته ها بعد دوباره برگردد.

از بین رفتن بو یا مزه

اگر به نظر می رسد طعم غذاها و نوشیدنی ها متفاوت از حد معمول است (یا طعم و مزه ای ندارند) ، یا اگر نمی توانستید بویایی برای چند هفته داشته باشید ، ممکن است به ویروس آلوده شده باشید. اگر به نظر می رسید طعم غذاها و نوشیدنی ها متفاوت از حد معمول است (یا هیچ طعمی ندارند) درواقع شما به کرونا مبتلا بوده اید. تقریباً 80٪ افرادی که آزمایش مثبت دارند این مسئله را دارند و این معمولاً نشانه یک مورد خفیف است.

نشانه هایی که ثابت میکند احتمالاً به COVID-19 مبتلا شده اید!

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}