CDC شیوع ویروس کرونا را در باشگاه های بدن سازی ردیابی می کند!

مقامات بهداشت عمومی روز چهارشنبه از تماشاگران سالن بدن سازی خواستند هنگام تمرین ماسک بزنند و 2 متر از یکدیگر فاصله داشته باشند ، زیرا تحقیقات جدید گسترش سریع عفونت های ویروس کرونا را در کلاس های ورزشی با شدت بالا در سالن های ورزشی در هونولولو و شیکاگو گزارش کرده است.

CDC شیوع ویروس کرونا را در باشگاه های بدن سازی ردیابی می کند!

محققان در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به مراکز تناسب اندام توصیه کردند اقدامات مختلفی را برای پیشگیری از شیوع از جمله اعمال استفاده صحیح از ماسک و یادآوری در خانه ماندنِ اعضای بدنسازی و کارکنان در صورت داشتن علائم بیماری یا مثبت بودن آزمایش آنان و حرکات ورزشی خود را در خانه انجام دهند.

تنفس شدید هنگام فعالیت بدنی شدید در فضاهای داخلی محدود ، احتمال انتقال را افزایش می دهد و مربیان تناسب اندام که دستورالعمل های ورزشی را به اعضا می گویند نیز ممکن است در شیوع این بیماری نقش داشته باشند ، طبق تحقیق C.D.C به گفته نویسندگان ، ورزش در فضای باز یا شرکت در کلاسهای تناسب اندام مجازی می تواند به کاهش خطر عفونت کمک کند.

"بسیار مهم است که افرادی که مایل به شرکت در یک باشگاه ورزشی هستند و باید بدانند که علائم کووید چیست ، و باید آگاه باشند که اگر چیزی را احساس می کنید که به نظر می رسد و مانند یک علائم Covid-19 است ، در خانه بمانند بنابر احتیاط ، "گفت ریچارد آ. تران ، CDC متخصص اپیدمیولوژی در شیکاگو که یکی از نویسندگان مطالعه موردی شیکاگو بود که روز چهارشنبه منتشر شد.
در یک سالن ورزشی در شیکاگو ، دکتر تران و همکارانش 55 عفونت ویروس کرونا را در میان 81 نفری که از 24 آگوست تا 1 سپتامبر در کلاس های تناسب اندام حضوری حضوری شرکت می کردند ، شناسایی کردند.

در این میان 22 نفر بودند که در روزی که اولین علائم بیماری خود را پیدا کردند یا فردای آن روزها به کلاس ها رفته بودند. روزی که نتیجه آزمایش مثبت دریافت کردند که نشان می دهد آلوده شده اند یا فردای آن روز ، به کلاس ورزشی رفتند. محققان گفتند ، در مجموع 43 عضو سالن ورزشی كه آزمایش مثبت داشتند ، در كلاس ها شركت می كردند.

شیوع این بیماری حتی اگر کلاسهای بدنسازی به 25 درصد اندازه معمول آنها محدود شده باشد ، فقط 10 تا 15 نفر حضور داشتند.

اعضا موظف بودند هنگام ورود به سالن ماسک استفاده کنند ، در آن زمان درجه حرارت خود را کاهش داده و از نظر علائم غربالگری کردند. اما به آنها اجازه داده شد هنگام ورزش ماسك خود را بردارند. محققان دریافتند کسانی که آلوده شده اند به ندرت در طول کلاس ها ماسک می زنند.

در هاوایی ، محققان بهداشت عمومی 21 عفونت را با یک مربی تناسب اندام 37 ساله مرد در هونولولو مرتبط کردند که در چندین مرکز تدریس می کرد و علائم Covid-19 که شامل درد بدن ، لرز ، سردرد و سرفه است را در اواخر ماه ژوئن داشت. دوازده ساعت قبل از اینکه مربی اولین علائم خود را تجربه کند ، چندین جلسه کیک بوکسینگ و یک جلسه آموزش شخصی برگزار کرده بود. از 11 فرد در معرض ، 10 نفر در اوایل ژوئیه آلوده شدند و آزمایش مثبت داشتند. در هر 10 نفر علائم کووید مشاهده شد و یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

در 22 ژوئیه ، شهر هونولولو دستورات اضطراری را تصویب کرد که نیاز به پوشش ماسک در مراکز تناسب اندام ، از جمله در حین ورزش داشت. قبل از آن ، اعضای ورزشگاه می توانستند ماسک خود را هنگام ورزش بردارند. مراکز تناسب اندام و سالن های بدنسازی از مارس گذشته ، هنگام شیوع بیماری همه گیر ، آسیب جدی دیده اند. آنها از اولین مشاغل بسته شده در بهار گذشته بودند و اکنون مشتاق استقبال مراجعان هستند.

محققان در CDC تأكید كردند كه در مراكز تناسب اندام نیاز به رویكرد چند وجهی برای ایمنی است ، از جمله تهویه مناسب ، استفاده مستمر و صحیح از ماسك ، یادآوری های مداوم كه كارمندان و مراجعین باید هنگام بیماری در خانه بمانند و ایستگاه های اضافی شستشوی دست.

خانم لارکوم گفت: "هیچ چیز 100 درصد ایمن نیست و هرگز خطر ویروس کرونا صفر نیست. اما باشگاه ها عامل اصلی گسترش Covid 19 نیستند. "

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}