درمان ویروس کرونا با استفاده از آنتی بادی‌ های خون لاما

در حالی که دنیا منتظر یک واکسن برای کمک به پایان شیوع ویروس کرونا است ، دانشمندان در شمال کالیفرنیا رویکرد متفاوتی را دنبال کرده اند. روشی که نشانه هایی از لاماها و آنتی بادی های منحصر به فرد آنها را می گیرد. لاماها ، مانند همه پستانداران ، آنتی بادی هایی دارند که از آنها در برابر ویروس ها محافظت می کند. اما آنتی بادی های لاما متفاوت می باشند، آنها ریز هستند. قد کوچک آنها توانایی منحصر به فرد را در اتصال به پروتئین های خارج ویروس کرونا فراهم می کند که برای انتشار آن بسیار مهم است.

توجه : شما میتوانید با انجام تست کرونا، متوجه شوید که ابتلا به ویروس شده اید یا خیر کافیست برروی لینک کلیک کنید.

درمان ویروس کرونا با استفاده از آنتی بادی‌ های خون لاما

اکنون دانشمندان می گویند امیدوارند بتوانند از قدرت آنتی بادی های لاما برای جلوگیری از آلودگی ویروس کرونا به انسان استفاده کنند. در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو ، محققان مولکولی ساخت آزمایشگاه با الهام از آنتی بادی های لاما ایجاد کردند که به گفته آنها به طرز شگفت آوری در خنثی سازی ویروس کرونا موثر است.

در آزمایش های آزمایشگاهی ، Saelens دریافت که آنتی بادی های لاما که می توانند در برابر سندرم حاد تنفسی حاد یا SARS محافظت کنند ، همچنین می توانند ویروس کرونا را مسدود کنند که باعث COVID-19 می شود. یافته ها در ماه مه در ژورنال Cell منتشر شد.

نکته : خواص آنتی بادی ها در خون شتر برای مبارزه با بیماری های ویروسی اولین بار در سال ۱۹۸۹ توسط دانشگاه بروکسل کشف شد. این آنتی بادی ها به قدری کوچک هستند که توانایی مبارزه با ویروس های میکروسکوپی را دارند و مانند یک فناوری نانو در بدن عمل کنند.

تاثیر خونی که آنتی بادی ویروس کرونا را دارد :

آنتی بادی ها بخشی از چیزی است که به عنوان سیستم ایمنی تطبیقی ​​شناخته می شود. آنها مولکولهایی هستند که اساساً در پاسخ به ویروس مهاجم یا باکتری شکل می گیرند. پروفسور نایسمیت توضیح داد: "پس اگر مجددا آلوده شوید ، بدن شما به دنبال هر [ذره ویروسی] است كه آنتی بادی در اطراف آنها گیر كرده باشد و آنها را نابود كند.

این نوع درمان ایمنی اساسا سیستم ایمنی فرد بیمار را با آنتی بادی هایی که قبلا با ویروس سازگار شده اند ، تقویت می کند. در حال حاضر شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه خون غنی از آنتی بادی ، از افرادی که اخیرا از ویروس کرونا بهبود یافته اند ، می تواند به عنوان یک درمان استفاده شود. اما نکته کلیدی در این روش آنتی بادی درمانی مشتق از لاما این است که دانشمندان می توانند آنتی بادی های مخصوص ویروس کرونا را برای سفارش تولید کنند.

چگونه میتوان از خون لاما برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده کرد :

  • مقداری از خون لاما گرفته می شود.
  • آنتی بادی هایی توسط محققان کشف شد، که این آنتی بادی های اتصال ضعیفی با ویروس کرونا برقرار میکنند.
  • آنتی بادی های با اتصال ضعیف را به گونه ای مهندسی کرده تا نانو بادی های جدید که دارای اتصال قوی هستند، تولید شود.
  • این نانو بادی های جدید به ویروس کرونا وصل شده و آن را متوقف میکنند.
  • در این صورت ویروس کرونا خنثی می شوند و دیگر نمیتوانند وارد سلول های انسان شوند.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}