آزمایش کرونا قبل از پرواز

با توجه به همه گیری کرونا برای سفر به کشورهای خارجی محدودیت هایی تعیین شده که هر روز درحال تغییر است. همه افرادی که به کشور های مختلف مهاجرت می کنند برای رعایت پروتکل های بهداشتی قبل از پرواز به آزمایش کرونا نیاز دارند. آزمایشگاه مندل مجوز رسمی از وزارت بهداشت را برای انجام تست کرونا دارد. حال درخصوص تست های قبل از پرواز ممکن است سوالاتی از قبیل شرایط جواب انگلیسی تست، چگونگی انجام آزمایش و مدت زمانی که برای پاسخ گویی و مشخص شدن نتیجه آزمایش طول میکشد برای شما به وجود آید که پاسخ هرکدام را در ادامه مقاله تک تک بررسی میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تست کرونا قبل از پرواز قطر کافیست کلیک کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

آیا آزمایشگاه مندل جواب لاتین برای آزمایش های کرونا صادر میکند؟

پاسخ این سوال مثبت است چرا که آزمایشگاه مندل دارای گواهینامه مدیریت کیفیت در آزمایشگاه های پزشکی (ISO15189) می باشد به همین دلیل تمامی خطوط هوایی و گمرکات کشور های مقصد نتیجه های آزمایش صادر شده از آزمایشگاه مندل را به راحتی قبول می کنند.

مدت زمانی که طول میکشد تا نتیجه تست کووید 19 شما مشخص شود:

در صورتی که در خارج ساعات اداری و یا در طول شب درخواست تست کرونا ارسال شود در اولین روز کاری بعدی با شما تماس گرفته خواهد شد و مراحل انجام تست در سریع ترین زمان پیش خواهد رفت. نتیجه آزمایشات حدودا کمتر از 24 ساعت بعد از تست، مشخص می شود.

آزمایش کرونا قبل از پرواز

چگونگی انجام آزمایش کرونا قبل از پرواز :

برای انجام تست کووید 19 قبل از پرواز، تکنسین از وسیله ای شبیه به گوش پاک کن استریل­ شده که سواب نام دارد برای گرفتن نمونه مخاط از حلق یا بینی شما استفاده می­ کند این سوآب، که داکرونی 15 سانتی متری است را درون هر دو طرف بینی شما قرار داده و آن را برای حدود 15 ثانیه حرکت می دهد و پس از نمونه برداری، سواب را در ظرف استریل شده می­ گذارد و پس از بررسی در آزمایشگاه نتیجه آزمایش شما مشخص می شود. 

توجه : کاربر گرامی پس از مطالعه این مقاله درصورتی که مایل به انجام تست بودید کافیست برروی لینک "" تست کرونا در منزل "" کلیک کنید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}