آزمایش pcr در تهران - آزمایش pcr کرونا

با توجه به همه گیری ویروس کرونا آزمایشات مختلفی برای آن فراهم شده آزمایشگاه مندل مفتخر است انواع آزمایشات مختلف کرونا را از جمله آزمایش pcr را در حال حاضر در شهر تهران و برای هموطنان تهرانی می تواند به صورت در منزل انجام دهد. برای آشنایی با تست کرونا در منزل و انجام آن می توانید برروی لینک کلیک کنید.

انواع آزمایش کرونا در تهران که برای انجام آن می توانید اقدام کنید عبارتند از :

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

تست پی سی آر در تهران :

آزمایش با نام crp یا همان سرولوژی هست که برای تشخیص COVID-19 می باشد که شامل قرار دادن یک سواب بلند 6 اینچی به داخل حفره بین بینی و دهان به مدت 15 ثانیه و چرخش چندین بار آن است. سپس جابجایی در طرف دیگر بینی تکرار می شود تا از جمع آوری مواد کافی اطمینان حاصل شود. سپس سواب در ظرفی قرار داده می شود و برای آزمایش به آزمایشگاه فرستاده می شود. آزمایشگاه مندل آزمایش کرونا را درحال حاضر برای کاربران ساکن در تهران انجام می دهد به این دلیل که این آزمایش را به صورت در منزل و نمونه گیری هم انجام می دهند و انجام آن توسط آزمایشگاه مندل برای شهرهای دیگر درحال حاضر میسر نیست.

تست پی سی آر چه چیزی را به شما نشان می دهد؟

وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که ماده ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی بادی که سابقه مواجهه سیستم ایمنی شما به پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

دقت تست PCR (پی سی آر) به چه مواردی بستگی دارد؟

معمولا از تست تشخیص عفونی که مواد ژنتیکی خود ویروس را مشخص می ­کند برای تشخیص کووید-19 یا عفونت فعال ویروس کرونا استفاده می شود. اما هیچ تستی همیشه صد در صد دقیق نیست.

  1. ممکن است گوش پاک کن حلق یا بینی قبل از بررسی در دمای مناسب نگهداری نشود.
  2. ممکن است گوش پاک کن یا نمونه ­ی مخاطی حین جمع ­آوری یا آنالیز تصادفا آلوده شود.
  3. شاید مبتلا به ویروس باشید اما گوش پاک کن ویروس را از حلق یا بینی جمع نکند.

آزمایش pcr در تهران

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}