تعیین جنسیت - آزمایش تعیین جنسیت در منزل

تعیین جنسیت غیر تهاجمی، در سه ماهه اول انجام شود. این روش می تواند تعداد روش های تهاجمی را برای زنان دارای جنین در معرض خطر بیماری های وابسته به جنس جنین بطور چشمگیری کاهش دهد و مدیریت این بارداری ها را بهینه کند. روش های غیر تهاجمی به کلیه روش هایی گفته می شود که برای مادر و جنین خطری را ایجاد نمی کند. اگر مطمئنید که NIPT ، CVS یا آمنیوسنتز نخواهید داشت و نمی توانید صبر کنید تا سونوگرافی سه ماهه دوم جنسیت نوزاد شما را تعیین کند.

آزمایش تعیین جنسیت در منزل یا آزمایش آنلاین تعیین جنسیت چیست ؟ 

آزمایش آنلاین همان آزمایش در منزل است وقتی افرادیکه شرایط لازم برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند برای مثال بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند، معلولین، افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، کودکان یا زنان باردار که تحمل و توانایی منتظر شدن در صف های آزمایشگاه را ندارند، برای انجام آزمایش مورد نظر خود از آزمایشگاه های آنلاین استفاده می کنند که یکی از این آزمایشگاه های آنلاین، مجموعه مندل می باشد درواقع انگار از خدمات آنلاین در منزل آزمایشگاه استفاده کردند بنابراین شما می توانید آزمایش تعیین جنسیت را به صورت آنلاین ثبت کنید و کارشناسان ما در محل و منزل شما حضور یابند تا آزمایش شما را انجام دهند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

تعیین جنسیت از هفته هفتم از خون مادر چیست؟

تعیین جنسیت از هفته هفتم از خون یک روش جدید است که بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر با قطعیت بالایی می توان جنسیت جنین را شناسایی کرد. برای اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به گونه قطعات کوتاه در خون مادر شناسایی کردند و در این راستا آزمایشات مفیدی مانند آزمایش nipt که در جهت شناسایی ناهنجاری های کروموزومی انجام می شود، ابداع شد. 

شرایط آزمایش تعیین جنسیت جنین جنین چگونه است؟

این آزمایش از ابتدای هفته هفتم بارداری قابل انجام می باشد. مدت زمان لازم برای جوابدهی آزمایش جنسیت جنین این آزمایش حدود سه تا هفت روز می باشد. البته به دلایل فنی در مواردی لازم است تا نمونه گیری مجدد از مادر باردار صورت گیرد و به همین دلیل اعلام نتایج آزمایش کمی طولانی تر شود. سوال شایعی که بسیاری از مادران باردار می پرسند این است که مبنای محاسبه هفته هفتم بارداری چیست؟

توجه فرمایید که تعیین سن بارداری برای این آزمایش حتما باید بر اساس سونوگرافی محاسبه شود و در صورتی که بر اساس تاریخ آخرین پریود و قاعدگی محاسبه نمایید ممکن است سن جنینی به اندازه لازم نرسیده باشد و این موضوع منجر به وقوع خطا در آزمایش گردد. در طی هفت سال گذشته که این ازمایش در آزمایشگاه مندل در صفحه خدمات تعیین جنسیت جنین قابل انجام می باشد. تعداد خطاها و نتایج کاذب ایجاد شده بسیار پایین بوده و به جرات می توان ادعا نمود که دقت این تست در حال حاضر بالاتر از 98% می باشد.

تعیین جنسیت

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}