آزمایش آنلاین و مزایای آزمایش دادن به صورت آنلاین

آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. متخصصین مجرب آزمایشگاه آنلاین مندل پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی نسخه، نمونه گیری را انجام می دهند. شما می توانید جهت انجام و ثبت آزمایش به صورت آنلاین و نمونه گیری در منزل برروی لینک کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

بعد از آماده شدن جواب آزمایش آنلاین، نتیجه آزمایش را به راحتی می توانید در صفحه کاربری خود مشاهده کنید. بنابراین بدون هیچ مراجعه حضوری، تمامی مراحل پذیرش از دریافت نمونه خون و ادرار در منزل شما، تا پاسخ آزمایش صورت خواهد گرفت. بنایراین شما می توانید آزمایش چکاپ پزشکی، آزمایش تعیین جنسیت جنین، آزمایش ژنتیک و آزمایش غربالگری را بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه انجام بدهید.

مزایای استفاده از آزمایش آنلاین در آزمایشگاه آنلاین مندل

  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری
  • نمونه گیری رایگان در محل شما
  • امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین

هزینه آزمایش آنلاین در آزمایشگاه مندل چقدر است و طرف قرارداد با چه بیمه هایی می باشد؟

همه آزمایش های شما که به صورت آنلاین و نمونه گیری شده انجام می شود براساس نرخ مصوب وزارت بهداشت و درمان می باشد. آزمایشگاه آنلاین مندل با بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه سلامت طرف قرارداد می باشد. آزمایشگاه مندل در راستای فراهم نمودن تسهیلات لازم برای مراجعین گرامی با تمامی بیمه های پایه کشور قرارداد داشته و پذیرای مراجعین گرامی خود می باشد. توجه فرمایید هر یک از سازمان های بیمه گر برای پوشش خدمات مورد نیاز مراجعین گرامی قوانین و شرایط خاص خود را دارند. در این راستا تلاش نموده ایم بسته به نوع آزمایش و سازمان بیمه پوشش دهنده راهنمای جامعی برای شما عزیزان تهیه نماییم.

آزمایش آنلاین از طریق انجام سه مرحله آسان امکان پذیر است :

  • ثبت درخواست نمونه گیری در منزل 

شما می توانید با کلیک برروی درخواست نمونه گیری در منزل، آزمایش مورد نظر خود را ثبت نموده و منتظر بررسی متخصصین ما باشید تا اسرع وقت به محل شما حضور یابند.

  • نمونه گیری در منزل یا محل کار شما

متخصصین آزمایشگاه آنلاین مندل در هر زمان و مکانی که شما لازم بدانید جهت انجام نمونه گیری نزد شما حضور می یابند و نمونه گیری آزمایش شما را انجام می دهند.

  • دریافت جواب آنلاین آزمایش و سوابق آزمایشات شما

پس از انجام مراحل آزمایش شما، در سریع ترین زمان ممکن می توانید جواب آزمایش خودتان را به راحتی در صفحه کاربریتان مشاهده کنید، همچنین در آزمایشگاه مندل این امکان برای شما وجود دارد تا سوابق آزمایشات خود را مشاهده نموده .

با مشاهده عکس های زیر به راحتی می توانید تمامی مراحل را انجام دهید و راهنمایی شوید :

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه راهنمای خدمات نمونه گیری در منزل و آزمایشات آنلاین در آزمایشگاه آنلاین مندل می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش آنلاین

راهنمای پرکردن فیلد های نمونه گیری در منزل :

نمونه گیری در منزل

راهنمای ساخت حساب کاربری :

آزمایش آنلاین

ورود به پروفایل جهت مشاهده جواب آزمایش و سوابق :

آزمایش آنلاین

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}