چرا آزمایش NIPT را در آزمایشگاه آنلاین مندل انجام دهید؟

آزمایش NIPT یا آزمایش غیرتهاجمی قبل از تولد که گاهی اوقات غربالگری قبل از تولد غیر تهاجمی (NIPT) نامیده می شود، روشی است برای تعیین خطر اینکه جنین با ناهنجاری های ژنتیکی خاصی به دنیا بیاید. این آزمایش قطعات کمی از DNA را که در خون یک زن باردار در گردش است، تجزیه و تحلیل می کند. این نوع DNA با DNA ای که درون هسته سلول وجود دارد متفاوت است و این قطعات به صورت آزاد، خارج از سلول و شناور در جریان گردش خون هستند و به همین دلیل DNA عاری از سلول (cfDNA) نامیده می شوند. این قطعات کوچک معمولا طول کمتر از 200 بلوک ساختمانی DNA (جفت پایه) هستند و هنگامی که سلول ها از بین می روند و تجزیه می شوند به وجود می آیند و محتوای آنها از جمله DNA در جریان خون رها می شود. منشا اصلی این DNA هم لایه سلولی جفت (محل اتصال جنین به رحم) است که همواره در حال تخریب و بازسازی است.

NIPT اغلب برای جستجوی اختلالات کروموزومی مورد استفاده قرار می گیرد که در اثر وجود نسخه اضافی یا مفقود شده (aneuploidy) کروموزوم ایجاد می شود. NIPT در درجه اول به دنبال سندرم داون (تریزومی 21 ، ناشی از کروموزوم اضافی 21)، تریزومی 18 (ناشی از کروموزوم اضافی 18)، تریزومی 13 (ناشی از کروموزوم اضافی 13) و نسخه های اضافی یا مفقود کروموزوم X و کروموزوم Y (کروموزوم های جنسی) می گردد و با حساسیت و دقت بسیار بالایی این کاررا انجام می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین انجام آزمایش NIPT می توانید برروی لینک کلیک کنید تا به صفحه خدمات این آزمایش مراجعه کنید.

آزمایش سل فری در منزل

آزمایش nipt چه مزایایی دارد ؟

  1. دقت و حساسیت بالای آزمایش نیپت
  2. جوابدهی سریع آزمایش NIPT
  3. تشخیص زود هنگام این آزمایش
  4. غیر تهاجمی بودن آزمایش NIPT یک مزیت عالی برای این تست به حساب می آید (یعنی انجام این آزمایش خطری برای مادر یا جنین ندارد)

آزمایش nipt

چرا آزمایش NIPT را در آزمایشگاه آنلاین مندل انجام بدهیم؟

آزمایش nipt به دو صورت قابل انجام در آزمایشگاه آنلاین مندل است پیش از اینکه به انواع روش های انجام آزمایش NIPT در مندل بپردازیم باید بدانید که آزمایشگاهی که آنلاین است یعنی چه و چه قابلیت هایی دارد؟ بنابراین در ادامه با ما همراه باشید. شما می توانید با استفاده از یک آزمایشگاهی که آنلاین است تمامی آزمایشات خود را در منزل یا محل کار انجام دهید و آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید.

برای ثبت درخواست آزمایش (NIPT) سل فری (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش سل فری در منزل

یکی از آزمایش هایی که می توانید در آزمایشگاه مندل به صورت آنلاین انجام دهید، آزمایش NIPT می باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر از اینکه چه آزمایش های دیگری را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید می توانید برروی آزمایشگاه آنلاین کلیک کنید. آزمایش NIPT را به دو روش در آزمایشگاه مندل می توانید انجام دهید :

  1. آزمایش NIPT از طریق مراجعه حضوری به آزمایشگاه، به آدرس تهران خیابان ولیعصر، خیابان شهید عباسپور (توانیر)، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان شماره 4، واحد 5
  2. انجام آزمایش NIPT از طریق ثبت درخواست نمونه گیری در منزل از طریق کلیک برروی لینک نمونه گیری در منزل
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}