آزمایش آنلاین و هدف از انجام آزمایش به صورت آنلاین

آزمایش آنلاین در واقع فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آمایش دادن به صورت آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. متخصصین مجرب آزمایشگاه آنلاین مندل پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی نسخه، نمونه گیری را انجام می دهند. شما می توانید جهت انجام و ثبت آزمایش به صورت آنلاین و نمونه گیری در منزل برروی لینک کلیک کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

هدف از انجام آزمایش به صورت آنلاین عبارتند از :

  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • صرف زمان کمتر
  • صرف هزینه کمتر
  • عدم حضور در ترافیک و تردد بیش از حد
  • عدم ازدحام و شلوغی در آزمایشگاه ها
  • امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری
  • نمونه گیری رایگان در محل شما
  • امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین

درواقع خدمات مربوط به آزمایش های آنلاین را می توانید در آزمایشگاه های آنلاین جستجو کنید. می دانیم که آزمایشگاه های آنلاین به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند انواع متفاوتی دارند و هرکدام انواع آزمایش های مختلفی چون آزمایش خون را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می دهند. وقتی صحبت از آزمایش آنلاین می شود منظور از این عبارت یعنی اینکه کاربران می توانند با استفاده از اینترنت به آزمایشگاه های آنلاین چون آزمایشگاه مندل ورود کنند و خدمات آنلاین مورد نظر خود را ثبت کنند تا متخصصین مجرب آن آزمایشگاه در آدرسی که کاربر ثبت کرده به عنوان آدرس منزل یا محل کار، حضور پیدا کنند و آزمایش مورد نظر را به انجام برسانند.

آزمایش آنلاین

آمایشاتی که می توانید به صورت آنلاین در آزمایشگاه مندل انجام دهید :

  1. تمام آزمایشات بالینی اعم از آزمایش خون برای اوره، چربی، قند و ...
  2. آزمایش غربالگری یا همان آزمایش NIPT (جهت کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش NIPT و یا انجام این آزمایش می توانید برروی لینک کلیک کنید)
  3. آزمایش تعیین جنسیت جنین
  4. آزمایش های خون شناسی
  5. آزمایش های هورمونی
  6. آزمایش های ایمونولوژی
  7. آزمایش های سرولوژی
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}