آزمایش تعیین جنسیت در منزل یا محل

برخی از آزمایشات تشخیص جنسیت قبل از تولد که از خون مادر استفاده می کنند، در تعیین جنسیت کودک بسیار دقیق هستند. پس از هفت هفته بارداری، آزمایش هایی که خون مادر را برای DNA جنین تجزیه و تحلیل می کنند، می توانند به درستی جنین پسر را با دقتی بیشتر از 98 درصد و یک جنین دختر را حدود 95 درصد تشخیص دهند.

آزمایشگاه آنلاین مندل شرایطی را برای شما فراهم کرده تا شما بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه ها فقط با ثبت آزمایش تعیین جنسیت در صفحه نمونه گیری در منزل، بتوانید آزمایش مورد نظر خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ادامه مقاله را مطالعه کنید.

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

آزمایش تعیین جنسیت چیست ؟

آزمایش تعیین جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به صورت قطعات کوتاه در خون مادر را شناسایی کردند و از همان زمان حجم انبوهی از تحقیقات برای یافتن کاربرد های بالینی از این DNA آغاز شد. در این راستا آزمایشات بسیار مفیدی همانند (NIPT (Non invasive prenatal test برای شناسایی ناهنجاری های کروموزومی در جنین نیز بر پایه DNA آزاد جنینی ابداع شد.

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

شرایط انجام آزمایش تعیین جنسیت در آزمایشگاه مندل :

  1. برای انجام آزمایش بهتر است که فرد ناشتا نباشد و مایعات کافی نوشیده باشد.
  2. آزمایش در مورد بارداری های دو قلو و بالاتر قابل انجام نیست چرا که نتایج کاذب آن افزایش می یابد.
  3. تعیین سن بارداری حتما باید بر اساس سونوگرافی انجام شود.
  4. تعیین جنسیت با استفاده از 10 سی سی از خون مادر انجام می پذیرد.
  5. آزمایش از هفته هفتم بارداری به بعد قابل انجام می باشد.

آزمایش در منزل یا آزمایش آنلاین چیست ؟

آزمایش آنلاین همان آزمایش در منزل است وقتی افرادیکه شرایط لازم برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند برای مثال بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند، معلولین، افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، کودکان یا زنان باردار که تحمل و توانایی منتظر شدن در صف های آزمایشگاه را ندارند، برای انجام آزمایش مورد نظر خود از آزمایشگاه های آنلاین استفاده می کنند که یکی از این آزمایشگاه های آنلاین، مجموعه مندل می باشد درواقع انگار از خدمات آنلاین در منزل آزمایشگاه استفاده کردند بنابراین شما می توانید آزمایش تعیین جنسیت را به صورت آنلاین ثبت کنید و کارشناسان ما در محل و منزل شما حضور یابند تا آزمایش شما را انجام دهند.

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}