مواردی که در کودکان به افزایش واریانس COVID کمک می کند!

2 آوریل 2021 مقامات بهداشت عمومی در غرب میانه و شمال شرق در حال هشدار دادن در مورد افزایش شدید جدید موارد COVID-19 در کودکان هستند. به نظر می رسد که این افزایش ها ناشی از گردش بیشتر انواع مسری تر باشد ، همانطور که کودکان و نوجوانان به فعالیت های شخصی خود مانند ورزش ها ، مهمانی ها و کلاس ها بازگشتند.

مواردی که در کودکان به افزایش واریانس COVID کمک می کند!

در موج های قبلی ، کودکان به ویژه کودکان در سنین پایین تر، فقط نقش های جزئی در انتقال عفونت داشتند. هنگامی که COVID-19 تشخیص داده شد ، علائم آنها خفیف یا حتی غایب است ، و به دلایلی که به خوبی شناخته نشده است ، آنها معمولاً اولین موارد در خانواده ها یا خوشه ها نبوده اند.

اکنون ، با افزایش سلطه انواع ویروس کرونا ، و افراد مسن از واکسن ها محافظت می کنند ، این الگو ممکن است تغییر کند. متخصصان بیماری های عفونی در حال مشاهده این مسئله هستند که آیا COVID-19 با الگویی شبیه آنفلوانزا شروع به گسترش می کند ، در حالی که کودکان ابتدا مبتلا می شوند و عفونت را نزد والدین خود می آورند.

دولتمردان در برخی از ایالت های سخت صدمه دیده از مردم عادی و همه گیر خسته می شوند تا از ماسک پوشیدن و فاصله های اجتماعی خودداری کنند و از سفرهای غیرضروری و اجتماعات بزرگ برای محافظت از کلاس های حضوری خودداری کنند.

در میشیگان ، بسیاری از مدارس بازگشایی شدند و ورزش جوانان نیز همانطور که انواع مسری B.1.1.7 به طور گسترده گسترش یافت ، از سر گرفت. در آنجا ، موارد در بین تمام گروه های سنی در حال افزایش است ، اما بیشترین تعداد موارد جدید COVID-19 در کودکان 10-19 ساله است ، این اولین باری است که از ابتدای شیوع همه گیری اتفاق می افتد.

طی ماه گذشته میزان بروز این گروه سنی در این ایالت بیش از دو برابر شده است. بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت و خدمات انسانی میشیگان ، موارد در میان کودکان کوچکتر - نوزادان از طریق کودکان 9 ساله نیز در حال افزایش است و از 19 فوریه بیش از 230 درصد افزایش یافته است.

به گفته ناتاشا باگداساریان ، پزشک ، پزشک ارشد بهداشت عمومی در بخش بهداشت میشیگان در آن آربر ، این افزایش باعث شده است برخی از مدارس پس از تعطیلات بهار ، یادگیری حضوری را متوقف کرده و انتقال آن را کند کنند.

روت لینفیلد ، MD ، اپیدمیولوژیست ایالتی ، در مینه سوتا ، در تماسی اخیر با خبرنگاران ، گفت كه نوع B.1.1.7 ، كه به سرعت در این ایالت افزایش یافته است ، نسبت به نسخه های قبلی ویروس ، میزان حمله در بین كودكان بیشتر است احتمال بیشتری دارد که در معرض آلودگی قرار بگیرند.

وی گفت: "ما مطمئناً این حس را پیدا می كنیم كه جوانی همان چیزی است كه می توانیم آن را لبه اصلی گسترش انواع مختلف بدانیم."

لینفیلد گفت آنها در حال پیگیری مواردی هستند که از طریق ورزش های جوانان ، کلاس ها و مراکز مراقبت های روزانه گسترش می یابد.

در ماساچوست ، بیشترین تعداد آلودگی جدید به COVID-19 در 2 هفته گذشته در کودکان و نوجوانان بوده است. براساس داده های CDC ، ماساچوست پنجمین بالاترین مورد ثبت شده B.1.1.7 را در ایالات متحده دارد.

اگرچه بیشتر موارد COVID-19 در کودکان و نوجوانان خفیف است ، اما این بیماری می تواند برای کسانی که دارای شرایط پزشکی زمینه ای هستند ، شدید باشد. حتی در بچه های سالم هم می تواند یک سندرم جدی پس از ویروس به نام MIS-C ایجاد کند که نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد.

مطالعات در حال ظهور همچنین نشان می دهد که کودکان ، مانند بزرگسالان ، می توانند علائم طولانی مدت COVID طولانی را تجربه کنند. اطلاعات اخیر از انگلستان نشان می دهد که 10٪ -15٪ از کودکان زیر 16 سال مبتلا به COVID-19 هنوز 5 هفته بعد حداقل یک علامت دارند.

اوسترهلم گفت باید دید آیا موارد بیشتر در کودکان به معنای افزایش نتایج جدی تر برای کودکان است ، همانطور که در اروپا و اسرائیل اتفاق افتاده است.

در اسرائیل ، نوع B.1.1.7 در پایان دسامبر وارد شد و در ژانویه غالب شد. در پایان ماه ژانویه ، مرکز پزشکی Hadassah Ein Kerem در اورشلیم چهار بیمار را در بخش مراقبت های ویژه کودکان COVID در بیمارستان داشته است. آنها از 13 روز تا 2 سال سن داشتند.

پیترز می گوید در ژانویه و فوریه ، بستری شدن در بیمارستان COVID-19 در میشیگان کمتر از 1000 مورد در روز بود. وی گفت ، یک روز در این هفته 2558 نفر در میشیگان با COVID-19 بستری بودند.

حدود نیمی از بزرگسالان بالای 65 سال در میشیگان کاملا واکسینه شده اند. این امر منجر به افت چشمگیر موارد و بستری شدن در بیمارستان در سالمندان که بیشترین خطر مرگ را دارند ، می شود. در همان زمان ، فرماندار گرچن ویتمر و مقامات بهداشتی با دولت بایدن مدارس را به بازگشایی برای یادگیری حضوری تشویق کرده اند و فعالیتهای فوق برنامه تا حد زیادی از سر گرفته شده است.

در همین شرایط دانش آموزان در کلاس های درس ، همراه با ورود انواع ویروس، منجر به افزایش موارد ابتلا به COVID-19 ناشی از نوع B.1.1.7 در میان گروه های سنی جوان در انگلیس می شود.

میزان مرگ و میر ناشی از COVID-19 در کودکان بسیار کمتر از بزرگسالان است ، از آغاز شیوع همه گیر ، حداقل 279 کودک در سراسر ایالات متحده جان خود را از دست داده اند. براساس CDC ، بیشترین میزان مرگ تایید شده کودکان در طی 10 فصل قبلی آنفلوانزا 188 مورد بوده است.

ساتو گفت: "بنابراین در حالی که کودکان نسبتاً در امان هستند ، آنها هنوز هم به شدت تحت تأثیر قرار می گیرند." او از شنیدن اخبار جدید مبنی بر اینکه واکسن فایزر در کودکان 12 تا 15 سال به خوبی کار می کند بسیار خوشحال شد ، اما از آنجا که الزامات زنجیره سرد Pfizer آن را به یکی از پیچیده ترین ها برای ذخیره تبدیل می کند ، FDA هنوز هیچ اقدامی را انجام نداده است. او گفت که ماه ها طول می کشد تا بتواند پیشنهادی برای نوجوانان در ایالت خود ارائه دهد.

در همین حال ، آزمایش ژنتیکی نشان داده است که انواع مختلفی از آن در آنجا وجود دارد. ساتو گفت: "ما واقعاً می خواهیم والدین و اعضای خانواده واجد واکسیناسیون باشند زیرا این یک روش عالی برای محافظت از کودکان است که هنوز نمی توانم واکسن بزنم." "بهترین راه برای محافظت از کودکان جلوگیری از آلوده شدن بزرگسالان اطراف آنها است."

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}