آزمایش های آنلاین در آزمایشگاه مندل - آزمایش هایی که به صورت غیر حضوری میتوانید انجام دهید!

 آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. به دلیل شیوع کرونا ضرورت انجام آزمایش به صورت آنلاین برای همگان مشخص می باشد. تست هایی چون تعیین جنسیت، تست کرونا، تست nipt , ... در آزمایشگاه مندل قابل انجام به صورت غیر حضوری می باشد. منظور از انجام آزمایش به صورت غیر حضوری این می باشد که شما میتوانید به صفحه خدمات مورد نظر بروید و درخواست آزمایش خود را ثبت کنید، پس از بررسی توسط کادر مجرب آزمایشگاه مندل، با شما تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم برای نمونه گیری در منزل یا محل کار انجام می شود. برای دریافت نتیجه آزمایش نیز نیازی به حضور در آزمایشگاه ندارید کافیست پس از آزمایش و مشخص شدن نتیجه آن توسط آزمایشگاه، نتیجه را در صفحه کاربری خود مشاهده نمایید. صفحه خدمات آزمایش آنلاین صفحه ای است که تمام نمونه گیریها و آزمایشات را میتوانید در آن ثبت نمایید.

آزمایش آنلاین

آزمایش کرونا به صورت آنلاین چگونه انجام می شود؟

تست کرونا به صورت آنلاین و در منزل، در آزمایشگاه آنلاین مندل با بالاترین کیفیت انجام می دهد. شما میتوانید انواع آزمایش کرونا را به صورت آنلاین به انجام برسانید که این آزمایشات شامل تست PCR (پی سی آر) کرونا که وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و مشخص میکند اکنون ویروس کرونا در بدن شما هست یا خیر و تست آنتی بادی کرونا که مشخص میکند قبلا به ویروس مبتلا شده اید یا خیر، این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. برای تست کرونا در منزل کلیک کنید.

آزمایش تعیین جنسیت به صورت آنلاین چگونه انجام می شود؟

آزمایش تعیین جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. به محض اتمام هفته نهم بارداری ، می توانید جنسیت کودک خود را از طریق یک آزمایش خون ساده که تحت عنوان آزمایش غیر تهاجمی پیش از تولد (آزمایش NIPT) شناخته می شود، تعیین کنید. مطالعات نشان می دهند که این روش بیش از 99 درصد در پیشبینی جنسیت نوزاد دقت دارد ، بعلاوه این روش خطر ابتلا به ناهنجاری های کروموزومی کودک مانند سندروم داون را مشخص میکند.

آزمایش nipt چگونه به صورت آنلاین انجام می شود؟

این آزمایش در واقع بر روی دی ان ای آزاد و خارج از سلول (cell free DNA) انجام می شود. منشا این DNA مربوط به جنین بوده که از طریق دیواره جفت عبور کرده و وارد خون مادر می شود و می توان از طریق خون مادر آن را جداسازی نموده و مورد بررسی قرار داد. درواقع آزمایش NIPT جدید ترین متد غربالگری سندروم داون و سایر ناهنجاری های کروموزومی در جنین می باشد که می تواند با دقتی بیشتر از 99 درصد جنین های مبتلا را شناسایی نماید. با توجه به اینکه آزمایش nipt، آزمایش جدیدی است، در حال حاضر توصیه می شود این آزمایش برای زنان در معرض خطر مانند زنان با سابقه داشتن فزرند معلول یا اختلال ژنتیکی ،زنان با سن بالای 35 سال و وجود سابقه ناهنجاری ژنتیکی در خانواده نزدیک، انجام گیرد. برای انجام آزمایش nipt به صورت آنلاین کافیست برروی لینک کلیک کنید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}