آزمایشگاه مندل چه خدماتی را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می دهد؟

آزمایشگاه مندل مفتخر است که با داشتن سالها تخصص و تجربه بالا درخصوص خدمات آزمایشگاهی، به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز فعالیت دارد. شما می توانید تست کرونا ، آزمایش nipt ، تعیین جنسیت جنین و ... را به صورت غیر حضوری و در منزل به انجام برسانید. درصورتی که نیاز به مشاوره داشتید کافیست با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

خدمات آنلاین آزمایشگاه مندل

آزمایش کرونا در منزل :

باید بدانید که اگر علائمی چون تب ، خستگی و سرفه خشک در برخی افراد هم ممکن است علائم کرونا شامل نشانه‌ هایی چون درد، گرفتگی بینی، آبریزش بینی، گلودرد و اسهال باشد. بهتر است برای انجام تست کرونا اقدام کنید. شما درصورتی که می خواهید هم تست PCR (پی سی آر) کرونا و هم آزمایش آنتی را انجام دهید کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید. 

آزمایش nipt در منزل :

آزمایش NIPT یا آزمایش سل فری DNA نوعی آزمایش خون قبل از تولد نوزاد می باشد که در آن اختلالات کروموزومی جنین همانند سندروم داون، سندروم ادوارد و سندروم پاتاو تشخیص داده می شود. این بیماری ها جز شایع ترین اختلالات ژنتیکی در انسان هستند و همه آنها با درجات مختلف باعث ناتوانی ذهنی یا نقص در تولد می شوند. این آزمایش در واقع بر روی دی ان ای آزاد و خارج از سلول (cell free DNA) انجام می شود. آزمایش NIPT ( سل فری ) آزمایشگاه مندل تمامی 46 کروموزوم جنین را از نظر ناهنجاری های تعدادی مورد بررسی قرار می دهد و برخی موارد همانند سندروم داون (تریزومی 21)، تریزومی 13 و یا تریزومی 18 را با دقتی بیش از 7/99 درصد شناسایی می کند. برای انجام آزمایش NIPT کافیست برروی لینک کلیک کنید.

آزمایشگاه ژنتیک مندل پس از سه سال تلاش شبانه روزی در راستای راه اندازی و بهینه سازی آزمایش NIPT ( سل فری ) از ابتدای سال 1397 موفق به راه اندازی نسخه کاملا ایرانی و مطابق با کلیه استاندارد های جهانی از این آزمایش شد و امروز مفتخریم که این آزمایش ماهانه به صد ها نفر از مادران باردار این سرزمین ارائه شده و باعث ایجاد اطمینان خاطر برای آنان می شود.

آزمایش تعیین جنسیت در منزل :

تست تعیین جنسیت جنین از طریق بررسی خون مادر یک روش بسیار جدید بوده که در طی آن بر پایه شناسایی توالی های DNA آزاد جنینی در خون مادر می توان جنسیت جنین را با قطعیت بالایی شناسایی کرد. اولین بار در سال 1997 دانشمندان وجود توالی های DNA جنین به صورت قطعات کوتاه در خون مادر را شناسایی کردند و از همان زمان حجم انبوهی از تحقیقات برای یافتن کاربرد های بالینی از این DNA آغاز شد. برخی از آزمایشات تشخیص جنسیت قبل از تولد که از خون مادر استفاده می کنند، در تعیین جنسیت کودک بسیار دقیق هستند. پس از هفت هفته بارداری، آزمایش هایی که خون مادر را برای DNA جنین تجزیه و تحلیل می کنند، می توانند به درستی جنین پسر را با دقتی بیشتر از 98 درصد و یک جنین دختر را حدود 95 درصد تشخیص دهند. برای انجام آزمایش تعیین جنسیت در منزل کافیست برروی لینک کلیک کنید.

 

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}