نقطه ضعف ویروس کرونا

نقطه ضعف ویروس کرونا

گروه ویروس های کرونا ویروس های SARS-CoV-1 ، SARS-CoV-2 و MERS-CoV ضعف های یکسانی دارند که امید به ایجاد دارویی موثر را ایجاد می‌کند. SARS-CoV-2 مسئول شیوع فعلی COVID-19 است. طی دو ماه گذشته ، این عامل بیماری زا بیش از 80،000 نفر را آلوده کرده و حداقل باعث مرگ 2700 نفر شده است. گرچه این ویروس در حال حاضر بیشتر در چین متمرکز است ، اما ویروس در سراسر جهان در حال شیوع است و در 46 کشور جهان پیدا شده است. میلیون ها نفر قرنطینه شده اند و همه گیری بر اقتصاد جهان تأثیر گذاشته است. هیچ داروی قطعی برای این بیماری وجود ندارد.

فهرست آنچه در این مقاله می خوانید:

محققان نقشه 28 پروتئین موجود در ویروس را نقشه برداری می کنند تا ببینند داروها در کجا متابولیسم آن را مختل می کنند. پروتئین ها ساختارهای کروی تا شده و عملکرد دقیق آنها مشخص است و می توان "مکان های فعال" آنها را با ترکیبات شیمیایی هدف قرار داد پس تأثیرگذاری بر پروتئین هایی که مسئول تکثیر ویروس هستند، عامل مهمی می باشد.

توجه : کاربر گرامی درصورتی که میخواهید آزمایش کرونا را در منزل یا محل کارتان به انجام رسانید کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

کدام پروتئین نقطه ضعفی برای ویروس کروناست؟

محققان بیش از 300 پروتئین را در سلولی که آلوده بوده، شناسایی کرده اند. پروتئین Tom70 به ویروس های کرونا کمک می کند، با این حال، با تعامل با ژن کرونا ویروس Orf9b، این آنزیم می تواند به عنوان یک هدف دارویی برای داروهای ضد ویروسی با طیف گسترده استفاده بشود.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}