کرونا کی تمام می شود ؟ کی به زندگی عادی برمی گردیم ؟

اینکه کرونا کی تمام بشود و کی بتونیم به زندگی عادی برگردیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان افرادی که فاصله‌ گیری اجتماعی را رعایت میکنند، زمان یافتن واکسن و پیشرفت ‌های ما در مورد درمان بیماری و ... دیدن این که سناریو های محتمل در آمریکا چه بازه های زمانی را برای کنترل شیوع بیماری در شرایط مختلف محتمل میبیند، به ما کمک خواهد کرد که در ارزیابی شرایط داخلی خود، از سطح کلان تا زندگی شخصی، واقع بینانه تر عمل کنیم. آزمایشگاه آنلاین مندل به منظور جلوگیری از شیوع کرونا آزمایش کرونا را به صورت آنلاین و در منزل انجام می دهد برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نمونه آزمایش می توانید برروی لینک کلیک کنید.

کی به زندگی عادی برمیگردیم؟

تا زمانی که جمعیت به ‌قدر کافی (احتمالا ۶۰ تا ۸۰ درصد از مردم) در برابر کرونا مقاوم شوند تا از گسترش بیماری از فردی به فرد دیگر جلوگیری شود. هدف نهایی این است‌. هر چند هیچ ‌کسی دقیقا نمی‌داند رسیدن به آنجا چقدر زمان خواهد برد. دو مسیر واقع ‌بینانه برای رسیدن به این ایمنی در سطح جمعیت وجود دارد. یک راه ساختن واکسن کرونا است و راه دوم این است که بیماری کارش را از اول تا آخر جمعیت انجام دهد، در این بین مطمئنا بسیاری توان تحمل بیماری را نداشته و از دنیا می روند ولی بسیاری دیگر را، آن‌ هایی که به این بیماری مبتلا می‌شوند و سپس بهبود می ‌یابند، ایمن باقی می‌گذارد.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

 

راه کار های اصلی برای خروج از شیوع کرونا :

  • تغییر دائمی رفتار و اجتماع
  • ایمن شدن تعداد کافی از مردم از طریق ابتلا به عفونت
  • واکسیناسیون (واکسن کرونا)

کرونا از افراد بدون علامت نیز افزایش پیدا میکند :

به گفته محققان دانشگاه از مرکز تحقیقات و سیاست‌های بیمار‌ی‌های عفونی دانشگاه مینه‌سوتا، کنترل این ویروس دشوار بوده و برخلاف آنفلوانزا می‌تواند از افراد مبتلا بدون علامت به افراد سالم انتقال یابد. مایکل اوسترولم، مدیر مرکز تحقیقات و سیاست‌های بیماری‌های عفونی در دانشگاه مینه سوتا، گفت: این ویروس تا ۶۰ الی ۷۰ درصد از افراد را آلوده نکند، متوقف نمی‌شود و این احتمال که کرونا به‌ زودی از بین می‌رود، برخلاف علم میکروبیولوژی است.

کرونا کی تمام می شود

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}