آزمایش آنلاین تعیین جنسیت در آزمایشگاه مندل

آزمایش آنلاین تعیین جنسیت فرصتی است برای شما تا اگر امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. آزمایشگاه آنلاین مندل انواع خدمات و آزمایشات بالینی و  ... را به صورت آنلاین و در منزل انجام می دهد کافیست برروی لینک آزمایشگاه آنلاین یا آزمایش در منزل کلیک کنید.

آزمایشگاه مندل یکی از آزمایشگاه های به روز و موفق در زمینه خدمات آنلاین آزمایشگاهی می باشد که انواع آزمایشاتی که قابل انجام در منزل است را انجام می دهد. انواع نمونه گیری ها در محل، انواع آزمایشات خون، و ... برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایشگاه آنلاین مندل می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش آنلاین تعیین جنسیت

مزایای انجام آزمایش تعیین جنسیت آنلاین یا در منزل :

  • صرف هزینه کمتر توسط کاربران
  • سرعت انجام آزمایش شما
  • ثبت آسان آزمایش در منزل
  • سرعت جواب دهی آزمایش 
  • صرف زمان کمتر توسط آزمایش دهنده

هزینه آزمایش تعیین جنسیت در منزل :

به طور کلی هزینه های آزمایش در منزل براساس استفاده از ابزارهای لازم و روش کار متخصصین مندل قابل تغییر است اما تمامی آزمایشات شما براساس تعرفه اعلامی از وزارت بهداشت و درمان محاسبه می شود و بعد از ثبت آزمایش خود می توانید هزینه سفارش آزمایش خودتان را ببینید.

 

مراحل انجام آزمایش آنلاین تعیین جنسیت :

ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت در منزل 
شما می توانید با کلیک برروی درخواست نمونه گیری در منزل، آزمایش مورد نظر خود را ثبت نموده و منتظر بررسی متخصصین ما باشید تا اسرع وقت به محل شما حضور یابند.

انجام آزمایش در منزل یا محل کار شما
متخصصین آزمایشگاه آنلاین مندل در هر زمان و مکانی که شما لازم بدانید جهت انجام نمونه گیری نزد شما حضور می یابند و نمونه گیری آزمایش شما را انجام می دهند.

دریافت جواب آنلاین آزمایش و سوابق آزمایشات شما
پس از انجام مراحل آزمایش شما، در سریع ترین زمان ممکن می توانید جواب آزمایش خودتان را به راحتی در صفحه کاربریتان مشاهده کنید، همچنین در آزمایشگاه مندل این امکان برای شما وجود دارد تا سوابق آزمایشات خود را مشاهده نموده .

 

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

 

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}