آزمایش خون آنلاین در منزل (محل)

آزمایش دادن خون به صورت آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش تشخیص طبی آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، اگر نمی دانید آزمایش مورد نظرتان توسط چه آزمایشگاهی صورت می گیرد، ما به شما کمک می کنیم تا در هر زمان و مکانی در منزل یا محل کار نمونه خون خود را جهت آزمایش به آزمایشگاه آنلاین مورد نظر خود بدهید.

همه آزمایش های شما که به صورت آنلاین و نمونه گیری شده انجام می شود براساس نرخ مصوب وزارت بهداشت و درمان می باشد. آزمایشگاه آنلاین مندل با بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و بیمه سلامت طرف قرارداد می باشد. آزمایشگاه مندل در راستای فراهم نمودن تسهیلات لازم برای مراجعین گرامی با تمامی بیمه های پایه کشور قرارداد داشته و پذیرای مراجعین گرامی خود می باشد.

مراحل انجام آزمایش خون در آزمایشگاه آنلاین مندل :

  1. در ابتدا باید برای انجام آزمایش خون به صفحه نمونه گیری در منزل مراجعه کنید که برای این کار کافیست برروی لینک کلیک کنید.
  2. سپس با پرکردن چند قسمت در فرم نمونه گیری می توانید آزمایش خون مورد نظر خود را ثبت کنید.
  3. بعد از بررسی آزمایش شما و انجام آن در آزمایشگاه مندل شما می توانید جواب آزمایش خود را به صورت آنلاین در صفحه کاربریتان مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی انجام آزمایش خون آنلاین یا همان نمونه گیری در محل میتوانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش خون آنلاین

چه آزمایش های خونی را میتوانید به صورت آنلاین در آزمایشگاه آنلاین مندل انجام دهید؟

  1. تمام آزمایشات بالینی مانند : آزمایش خون برای اوره، آزمایش خون برای قند، آزمایش آهن، آزمایش کلسترول، آزمایش بررسی هورمون ها، آزمایش آنالیز ادرار
  2. آزمایش غربالگری یا همان آزمایش NIPT (جهت کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش NIPT برروی لینک کلیک کنید)
  3. آزمایش های سرولوژی
  4. آزمایش های هورمونی
  5. آزمایش های خون شناسی
  6. آزمایش تعیین جنسیت جنین (برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش تعیین جنسیت می توانید برروی لینک کلیک کنید)
  7. آزمایش های ایمونولوژی

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}