کدام یک از تست های کرونا مناسب من است؟

شاید خیلی ها از خودشان بپرسند کدام یک از تست های کرونا مناسب من است ؟ برای ویروس کرونا به طور کلی دو نوع آزمایش PCR و آنتی بادی وجود دارد که هرکدام از این تست ها با توجه به شرایط هرکس می تواند مناسب باشد. شما می توانید هرنوع آزمایش کرونا را به صورت آنلاین و درب منزل انجام دهید که به این منظور کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

کدام یک از تست های کرونا مناسب من است؟

آزمایش آنتی بادی برای چه کسانی مناسب است؟

آزمایش آنتی بادی که نام دیگر آن تست سرولوژی است به منظور تشخیص عفونت فعال کرونا ویروس استفاده نمی شود، بلکه پروتئین های موجود در سیستم ایمنی بدن ، معروف به آنتی بادی ها را از طریق نمونه خون بررسی می کند. حضور این آنتی بادی ها در بدن بدین معنی است که فرد در معرض ویروس قرار گرفته و آنتی بادی هایی علیه آن ایجاد کرده است. به عبارت ساده تر این آزمایش برای کسانی مناسب است که قبلا به کرونا مبتلا شده اند و می خواهند بدانند آنتی بادی آن در بدنشان وجود دارد یا خیر درواقع با دانستن این موضوع اگر می خواهید خون خود را برای درست کردن پادتن اهدا کنید این آزمایش برای شما مفید است.

آزمایش PCR کرونا برای چه کسانی مناسب است؟

آزمایش pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و با مثبت شدن جواب آزمایش باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. این تست مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد. به عبارت ساده تر این تست برای کسانی مناسب است که می خواهند بدانند به ویروس مبتلا هستند یا خیر اینکه الان ویروس را دارید یا خیر توسط این تست تعیین می شود.

چرا گرفتن تست کرونا مهم است ؟

دو دلیل عمده برای گرفتن تست کرونا از مردم وجود دارد 1- تشخیص بیمار و 2- اطلاع از میزان پخش ویروس 
آگاهی از مورد دوم می‌تواند به نظام‌های درمانی کمک کند برای تقاضای بیشتر در آینده برنامه‌ریزی کنند، از جمله افزایش ظرفیت بخش ‌های مراقبت ویژه. گرفتن تست در عین حال می‌تواند به تصمیم‌های آگاهانه درباره فاصله ‌گیری اجتماعی کمک کند. برای مثال، اگر مشخص شود که عده زیادی به این ویروس مبتلا شده ‌اند، شاید خانه‌ نشینی دیگر خیلی لازم نباشد.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}