دکتر متخصص ژنتیک درخصوص چه مواردی مشاوره می دهد؟

متخصصان ژنتیک عبارتند از متخصصان ژنتیک پزشکی (دکتری تخصصی ژنتیک پزشکی) و مشاوران ژنتیک (پزشکان عمومی و کارکنان خدمات درمانی مورد تایید با تجربه‌ی مشاوره و ژنتیک پزشکی) می‌ توانند مشاوره ژنتیک انجام دهند.

دکتر متخصص ژنتیک میبایست خانواده هایی که مسائلی چون مشکلات ژنتیکی، سقط جنین، نقایص مادر زادی و ... دارند را شناسایی کرده و در طی جلساتی که به آن جلسات مشاوره ژنتیک گفته می شود، بتوانند به این افراد و خانواده مشاوره دهند تا در تصمیماتی چون بچه دار شدن، ازدواج کردن بتوانید تصمیمات درستی بگیرید.

مشاوره ژنتیک چیست؟

مشاوره ژنتیک یکی از خدمات درمانی است و برای کسانی که در معرض ریسک بیماری‌ های ژنتیکی هستند اطلاعات و پشتیبانی فراهم می‌کند. طی مشاوره یک متخصص ژنتیک با فرد یا خانواده در مورد ریسک‌ های ژنتیکی گفتگو کرده یا وجود یک بیماری ژنتیکی را تایید، تشخیص یا رد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید برروی لینک مشاوره ژنتیک کلیک کنید. 

مشاوره ژنتیک علمی است که یک پزشک متخصص ژنتیک و افرادی که خدمات مشاوره ای ژنتیکی می دهند می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. برای اینکه از این خدمات در آزمایشگاه مندل بهره ببرید کافیست با شماره 02188198077 تماس بگیرید تا به صورت دقیق از موارد مرتبط با ژنتیک که می توانید از متخصصین آزمایشگاه آنلاین مندل راهنمایی بگیرید، آگاه شوید.

دکتر متخصص ژنتیک

هدف از مشاوره ژنتیکی گرفتن شما چیست؟

هدف از مشاوره ژنتیکی دادن و پرداختن اطلاعات مرتبط با بیماری های ژنتیکی و حمایت کردن از خانواده‌ هایی می باشد که در معرض ابتلا به اختلالات ژنتیکی می باشند یا افرادی که به نقص های مادرزادی یا اختلالات ژنتیکی مبتلا هستند. از اصلي ترين هدف های مشاوره ژنتيک این است که احتمال وقوع يا تکرار يک بيماري ارثي در هر حاملگی فرد را مشخص کند.

افرادی که تصمیم به باردار شدن دارند و یا حتی در دوران بارداری به سر می برند، می توانند با مراجعه به مراکز مشاوره ژنتیکی از خدمات این مراکز استفاده کنند. این خدمات مشاوره ژنتیکی، توسط مشاورین متخصص در زمینه ژنتیک ارائه می شود.

توجه : حال بعد از مطالعه این مقاله ممکن است بخواهید از متخصص ژنتیک مشاوره بگیرید یا سوالاتی دارید که می بایست آن ها را از فردی مطلع بپرسید ما در آزمایشگاه مندل دراین خصوص به صورت حضوری، خدمات مشاوره ژنتیک ارائه می دهیم کافیست جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88198077-021 تماس بگیرید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}