آزمایش خون در منزل - آزمایش خون آنلاین

آزمایش خون در منزل توسط آزمایشگاه آنلاین مندل در هر زمان و مکانی قابل انجام می باشد و متخصصین آزمایشگاه مندل آمادگی انجام نمونه گیری در منزل برای اکثر آزمایش ها را (از جمله نمونه گیری خون) دارند. برخی پزشکان برای تشخیص و تعیین نوع بیماری فرد برای آنان آزمایش های مختلفی را تجویز می کنند مانند آزمایش ادرار، آزمایش خون، آزمایش خون جهت تعیین جنسیت و بسیاری از آزمایش های دیگر. برای انجام آزمایش در منزل کافیست برروی لینک کلیک کنید.

چه آزمایش هایی در منزل انجام می شود؟

خدمات نمونه گیری در منزل توسط آزمایشگاه آنلاین مندل طیف وسیعی از آزمایش های عمومی و بالینی تا آزمایش های کمی تخصصی را شامل می شود این آزمایشات شامل آزمایش خون، آزمایش تیرویید، آزمایش بارداری، آزمایش های ایمونولوژی، آزمایش های خون شناسی، آزمایش های هورمونی، آزمایش های سرولوژی، کلیه آزمایش های تخصصی که طبق نسخه تجویزی پزشک شما و آزمایش قند خون و بسیاری از آزمایشات در منزل قابل انجام می باشد.

آزمایش خون در منزل

هزینه آزمایش خون در منزل :

به طور کلی هزینه های آزمایش در منزل براساس استفاده از ابزارهای لازم و روش کار متخصصین مندل قابل تغییر است اما تمامی آزمایشات شما براساس تعرفه اعلامی از وزارت بهداشت و درمان محاسبه می شود و بعد از ثبت آزمایش خود می توانید هزینه سفارش آزمایش خودتان را ببینید.

مزایای آزمایش در منزل :

  • سرعت در انجام آزمایش
  • ثبت راحت سفارش نمونه گیری
  • انجام آزمایش با صرف کمترین زمان
  • انجام آزمایش با صرف کمترین هزینه

آزمایش در منزل در چه شرایطی توصیه می شود؟

  1. بسیاری از افراد شرایط لازم برای رفتن به آزمایشگاه را ندارند برای مثال بیمارانی که نمی توانند حرکت کنند، معلولین، افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام داده اند، کودکان یا زنان باردار که تحمل و توانایی منتظر شدن در صف های آزمایشگاه را ندارند، بهتر است از خدمات آزمایش در منزل مجموعه مندل استفاده کنند.
  2. افرادی که محل زندگی آنها از آزمایشگاه مورد نظرشان فاصله زیادی دارد و رفت و آمد و انجام آزمایش حضوری برایشان ممکن نیست. یا ممکن است در ترافیک های سنگینی قرار گیرند.
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}