آزمایش آنلاین و بررسی مزایای آزمایش آنلاین

آزمایش آنلاین برای همه کسانی که فرصت رفتن به آزمایشگاه ها را ندارند بسیار مناسب است و مزایای زیادی برای زندگی امروزی که دغدغه ها و مشغله ها زیاد است، دارد. همچنین آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. متخصصین مجرب آزمایشگاه آنلاین مندل پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی نسخه، نمونه گیری را انجام می دهند.

آزمایش آنلاین چیست؟

یک آزمایشگاه آنلاین و دادن آزمایش به صورت آنلاین فرصتی است برای شما که امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، بدون حضور در آزمایشگاه ها آزمایش خود را بدهید و بی اینکه هزینه اضافی پرداخت کنید بدون مراجعه حضوری در آزمایشگاه ها، آزمایش خود را انجام دهید. ممکن است شما از آزمایشگاهی که می تواند کارهای مربوط به آزمایش شما را انجام دهد اطلاعی نداشته باشید و یا راه شما از آن آزمایشگاهی که می خواهید کار خود را انجام دهید دور است. خب برای تمامی این مشکلات پیدا کردن یک آزمایشگاه آنلاین و انجام آزمایشات خود راه حل بسیار مناسبی است.

مزایای انجام آزمایش به صورت آنلاین چیست؟

از مزایای آزمایش آنلاین می توان به عدم ازدحام و شلوغی در آزمایشگاه ها، صرف زمان کمتر، امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین، امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری، صرف هزینه کمتر، نمونه گیری رایگان در محل شما، عدم حضور در ترافیک و تردد بیش از حد و امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین اشاره کرد. می دانیم که آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید.

آزمایش آنلاین

چه آزمایش هایی در آزمایشگاه آنلاین قابل انجام است؟

کلیه آزمایش های ژنتیک که نیازی به مشاوره پیش از انجام ندارند، شامل :

کلیه آزمایش های روتین تشخیص طبی شامل :

  • آزمایش های خون شناسی
  • آزمایش های ایمونولوژی
  • آزمایش قند خون ناشتا و سایر آزمایش های بخش بیوشیمی
  • آزمایش های هورمونی
  • آزمایش های سرولوژی
  • کلیه آزمایش های تخصصی (طبق نسخه تجویزی پزشک شما)

کلیه آزمایش های پاتولوژی و آسیب شناسی که نیازی به مشاوره پیش از انجام ندارند، شامل :

  • دریافت نمونه پاپ اسمیر یا لام پاپ اسمیر که در مطب پزشک زنان گرفته شده
  • دریافت بیوپسی های تحویلی به بیمار بعد از عمل جراجی
     
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}