آزمایش NIPT به صورت آنلاین

آزمایش NIPT در آزمایشگاه مندل را می توانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید. در این مقاله به بررسی آزمایش NIPT و چگونگی انجام آزمایش آنلاین در آزمایشگاه مندل می پردازیم. می دانیم که آزمایش های آنلاین، آن دسته از آزمایشاتی است که به صورت غیر حضوری قابل انجام است و دیگر شما زحمت حضور و رفتن به آزمایشگاه های مختلف را نمی کشید. جهت دریافت مشاوره رایگان در این خصوص می توانید با شماره 02188198077 تماس بگیرید و همچنین جهت انجام آزمایش NIPT در منزل برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش آنلاین چیست؟

آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید. متخصصین مجرب آزمایشگاه آنلاین مندل پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر شما می آیند و پس از بررسی نسخه، نمونه گیری را انجام می دهند. شما می توانید جهت انجام و ثبت آزمایش به صورت آنلاین و نمونه گیری در منزل برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش NIPT چیست؟

آزمایش nipt در آزمایشگاه ژنتیک مندل با گرفتن خون از مادر بر روی جنین انجام می شود. این آزمایش یک روش جدید و متد غربالگری سندروم داون در جنین می باشد که می تواند اختلالات کروموزومی جنین را با دقت بالایی شناسایی کند. درواقع این آزمایش از دیگر تست های غربالگری بسیار دقیق تر عمل می کند، سایر آزمایش های غربالگری سندروم داون (شامل آزمایش Double Marker و Quad Marker) میزان مثبت کاذب بسیار زیادی دارند (حدود 5% جمعیت مورد بررسی) که همین موضوع در مادرانی که نتیجه غربالگری پرخطر دریافت می کنند باعث بروز نگرانی های عمیق و استرس بسیار زیاد می شود، همچنین آزمایشات غربالگری معمول از ارزش پیش بینی کننده مثبت و منفی مناسبی برخوردار نیست.

برای ثبت درخواست آزمایش (NIPT) سل فری (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش سل فری در منزل

انجام آزمایش NIPT در آزمایشگاه آنلاین مندل شرایطی از جمله : مدت زمان جوابدهی این آزمایش حدود پنج تا ده روز است، این آزمایش با دقتی بالاتر از 99% انجام می شود، آزمایش نیپت با استفاده از 10 میلی لیتر از خون مادر انجام می شود، برای انجام آزمایش بهتر است که زنان باردار ناشتا نباشد و مایعات زیاد نوشیده باشند و آزمایش NIPT از هفته دهم به بعد قابل انجام است.

آزمایش NIPT آنلاین

مزایای انجام آزمایش NIPT به صورت آنلاین :

  • امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین
  • امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری
  • امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین
  • نمونه گیری رایگان در محل شما
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}