آزمایش تشخیص کرونا در منزل

تست کرونا به صورت آنلاین و در منزل در آزمایشگاه آنلاین مندل با بالاترین کیفیت انجام می دهد. با خواندن این مقاله شما اطلاعات مورد نیاز خود را بدست می آورید و در صورت نیاز آزمایش کرونا را انجام می دهید. آزمایش آنتی بادی یا آزمایش سرولوژی مصونیت شما به بیماری را نشان نمی دهد و همچنین خود ویروس را مستقیما بررسی نمی کند بلکه نشان می دهد که آیا سیستم ایمنی بدن شما در برابر این بیماری به عفونت پاسخ داده است یا خیر. برخی افراد مثبت یا منفی شدن این آزمایش را به منزله سابقه ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس تلقی می کنند ولی در این زمینه توجه به دو نکته ضروری است.

اول اینکه درصد کمی از افرادی که تحت آزمایش قرار می گیرند نتایج کاذب (هم مثبت کاذب و هم منفی کاذب) می گیرند که دلیل آن تشابه ویروس کرونای جدید با سایر انواع ویروس های کرونای قدیمی (علت بخش عمده سرما خوردگی ها) می باشد. نکته دوم هم اینکه هنوز ما دقیقا نمی دانیم که داشتن آنتی بادی ضد ویروس کرونای جدید تا چه اندازه ما را به عفونت مجدد ایمن می کند.

آزمایش آنتی بادی در آزمایشگاه آنلاین چگونه انجام می شود؟

شما باید مقداری خون بدهید. متخصصان دو نوع آنتی بادی ضد کووید-19 را آزمایش می کنند که این دو نوع آنتی بادی شامل  آنتی بادی های IgM ، که در اوایل عفونت ایجاد می شوند و آنتی بادی های IgG ، که متعاقبا بعد از بهبودی شما ظاهر می شوند، می باشد. حدود 4 هفته طول می کشد تا بدن شما آنتی بادی های IgM را تولید کند. اما دانشمندان مطمئن نیستند چقدر طول خواهد کشید تا این اتفاق در مورد کرونا رخ دهد. برای فهمیدن این موضوع آزمایشات بیشتری لازم است. برای انجام آزمایش تشخیص کرونا در آزمایشگاه آنلاین مندل می توانید بر روی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

مزایای انجام آزمایش برای تشخیص کرونا در منزل :

  • تشخیص بیماری
  • نگرفتن آزمایش بیشتر به این معنی است که خیلی ‌ها شاید بی‌ دلیل خود را قرنطینه کرده باشند، از جمله اعضای کادر درمانی
  • اطلاع از میزان پخش ویروس
  • در حال حاضر، از همه آزمایش ویروس کرونا گرفته نمیشود و به موارد وخیم بیماری در بیمارستان و برخی از کادرهای درمانی محدود می‌شود
  • جلوگیری از هدر رفت وقت و زمان شما برای رفتن به آزمایشگاه ها
  • آگاهی از میزان پخش ویروس میتواند به نظام ‌های درمانی کمک کند برای تقاضای بیشتر در آینده برنامه‌ریزی کنند، از جمله افزایش ظرفیت بخش ‌های مراقبت ویژه
  • بدون آنکه خطر گرفتن ویروس کرونا را داشته باشید درخانه می مانید و این آزمایش را انجام می دهید.
  • گرفتن آزمایش کرونا در عین حال میتواند به تصمیم ‌های آگاهانه درباره فاصله ‌گیری اجتماعی کمک کند. برای مثال، اگر مشخص شود که عده زیادی به این ویروس مبتلا شده ‌اند، شاید خانه‌ نشینی دیگری خیلی لازم نباشد.

دقت انجام تست کرونا بالاست یا پایین :

دقت آزمایش کرونا از نوع آزمایش تشخیصی بالاست. اما این لزوما به این معنی نیست که همه موارد ابتلا به کرونا را تشخیص می ‌دهند. اگر ویروس تازه وارد بدن شده باشد یا میزان آن در بدن کم باشد، جواب آزمایش ممکن است منفی شود و نمونه برداشته شده از ته حلق هم شاید به اندازه کافی ویروس نداشته باشد و آزمایش به همین دلیل منفی شود.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}