آزمایش خون برای ویروس کرونا در منزل یا محل کار

در آزمایشگاه آنلاین مندل علاوه بر آزمایش های بالینی مانند انواع آزمایشات خون برای قند، اوره، ویتامین، هورمون و ... که به صورت نمونه گیری در منزل یا محل کار انجام می شود به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن این ویروس آزمایش خونی را در جهت مشخص نمودن وجود ویروس کرونا در بدنتان مهیا کرده است که در این آزمایش مشخص می شود که شما مبتلا به ویروس کرونا هستید یا قبلا بوده اید. این آزمایش را بدون اینکه به صورت حضوری مراجعه کنید به آزمایشگاه می توانید سفارش دهید که فقط کافیست برروی لینک آزمایش کرونا در منزل کلیک کنید تا بتوانید سفارش آزمایش خون برای تشخیص کرونا را ثبت کنید و متخصصین مندل در اسرع وقت به محل و منزل شما حضور پیدا کنند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

 

ویروس‌ کرونا گروه بزرگی از ویروس‌ ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان ‌ها را آلوده کنند و باعث بروز ناراحتی‌ های تنفسی شوند و این ناراحتی‌ها ممکن است به اندازه سرماخوردگی خفیف یا به اندازه ذات الریه شدید باشند. در موارد نادر ویروس ‌های کرونای حیوانی، انسان‌ ها را آلوده میکنند و سپس بین آنها سرایت پیدا می‌کنند. شاید ویروس SARS (نشانگان تنفسی حاد) بین سال 2002 تا 2003 را به خاطر بیاورید که این ویروس نمونه‌ ای از ویروس کرونا بود که از حیوانات به انسان‌ منتقل میشد. 

آزمایش خون کرونا در منزل

انواع آزمایش های کرونا :

  • آزمایش خون : به منظور انجام آزمایش تشخیص کرونا ویروس، نمونه‌ گیری از دستگاه تنفسی بهترین روش است. اما گاهی نیز به همراه نمونه‌‌ خلط و سایر ترشحات فرد، آزمایش خون نیز انجام شده و به همراه سایر نمونه‌ ها به آزمایشگاه مرجع ارسال می ‌شود.
    آسپیرات بینی : یک محلول نمکی به داخل بینی تزریق شده و سپس نمونه به آرامی توسط ساکشن جمع آوری می‌شود.
  • آسپیرات نای : یک لوله‌ نازک به نام برونکوسکوپ وارد دهان می‌شود تا به وسیله‌ی آن از ریه نمونه ‌برداری شود.
  • تست سوآب (swab) : با استفاده از یک سواب مخصوص، از بینی و یا گلوی شخص نمونه‌ برداری می‌شود.
  • تست خلط : در این آزمایش از شخص خواسته می‌شود تا سرفه‌ عمیقی کند و نمونه‌ خلط او جمع ‌آوری می‌شود.

چه کسانی آزمایش خون ویروس کرونا را انجام دهند؟

  • افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند
  • افراد بالغ مسن
  • افرادی که دارای علائم شدید
  • زنان باردار

آزمایش آنتی بادی کرونا چیست و در آزمایشگاه آنلاین مندل چگونه انجام می شود؟

ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شوید و متوجه آن نشوید. زیرا تمام افرادی که به ویروس آلوده می شوند ، علائم ندارند. اما یک آزمایش خون سریع وجود دارد که به شما می گوید آلوده شده اید یا خیر. که به آن آزمایش آنتی بادی می گویند. آزمایش های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شیوع کووید-19 باشند. زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشته اند ، می توانند دریابند که این ویروس بیشتر افراد را چقدر بیمار میکند. دانشمندان میتوانند بررسی کنند که اگر افرادی که دچار این بیماری شده اند دوباره در معرض آن قرار بگیرند، چه اتفاقی میفتد. زمانی که این اطلاعات با سایر اطلاعات علمی ترکیب شوند ، به محققان کمک می کنند تا بفهمند چه کسانی ممکن است نسبت به ویروس مصون باشند و اگر آزمایش کرونا (COVID-19) شما مثبت بود و کاملا بهبود یافته اید، احتمالا اکنون می توانید آزمایش آنتی بادی های خود را انجام دهید. شما می توانید داوطلبانه برای اهدا پلاسما از طریق پروژه ملی پلاسما بهبود یافته کرونا اقدام کنید. برای انجام این آزمایش کافیست برروی لینک آزمایش کرونا در منزل کلیک کنید تا به صورت غیرحضوری و در منزل این آزمایش را انجام دهید.

انواع آنتی بادی ضد کووید-19 :

  1. آنتی بادی های IgG که بعد از بهبودی شما ظاهر می شوند.
  2. آنتی بادی های IgM که در اوایل عفونت ایجاد می شوند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}