تست ویروس کرونا را در منزل انجام دهید!

تست ویروس کرونا در منزل این امکان را به شما می دهد تا از صرف زمان زیاد در آزمایشگاه ها و ابتلای مجدد به کووید 19 خودداری کنید. اگر می خواهید مطمئن شوید که کرونا گرفته اید قبلا یا درحال حاضر کرونا دارید دو تست کرونا یعنی آزمایش آنتی بادی و تست pcr کرونا می تواند به شما کمک کند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

آزمایش آنتی بادی یا سرولوژی در منزل انجام دهید:

 آزمایش آنتی بادی یا آزمایش سرولوژی مصونیت شما به بیماری را نشان نمی دهد و همچنین خود ویروس را مستقیما بررسی نمی کند بلکه نشان می دهد که آیا سیستم ایمنی بدن شما در برابر این بیماری به عفونت پاسخ داده است یا خیر. برخی افراد مثبت یا منفی شدن این آزمایش را به منزله سابقه ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس تلقی می کنند. این آزمایش ها ، آنتی بادی هایی را تشخیص می دهند که بدن برای مقابله با ویروس تولید می کند. این آنتی بادی ها در هرکسی که از کووید-19 بهبود یافته باشد وجود دارند. برای انجام آزمایش آنتی بادی کرونا کلیک کنید.

تست pcr کرونا را در منزل انجام دهید :

آزمایش pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از آزمایش pcr می توانید برروی لینک کلیک کنید. آزمایش های مولکولی به دنبال علائم عفونت فعال هستند.این آزمایش ها معمولاً شامل گرفتن نمونه از پشت گلو با سواب پنبه ای میباشند. سپس پزشک نمونه را برای آزمایش ارسال می کند.

درواقع این تست وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند. برای انجام آزمایش کرونا می توانید برروی لینک کلیک کنید.

دقت تست PCR (پی سی آر) به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  1. ممکن است گوش پاک کن یا نمونه ­ی مخاطی حین جمع ­آوری یا آنالیز تصادفا آلوده شود.
  2. ممکن است گوش پاک کن حلق یا بینی قبل از بررسی در دمای مناسب نگهداری نشود.
  3. شاید مبتلا به ویروس باشید اما گوش پاک کن ویروس را از حلق یا بینی جمع نکند.

نکته : کاربر گرامی برای انجام تست کرونا در منزل کافیست کلیک کنید.

تست ویروس کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}