مشاوره ژنتیک آنلاین

برای کسب اطلاعات مورد نظر در رابطه با ژنتیک کافیست با افراد و کارکنان با مهارت، دانشور و با تجربه مندل به صورت آنلاین و یا حضوری در تماس و ارتباط باشید. آزمایشگاه ژنتیک مندل به شما کمک میکند تا از نظر ژنتیکی به دست آورد های زیادی برسید که در دنیای امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی دست آورد های غلمی بالا رفته است.

  • مشاوره ژنتیک به چه معناست؟

مشاوره ژنتیک هم قسمتی از ژنتیک پزشکی میباشد. یا به عبارتی دیگر میتوان گفت با مشاوره ژنتیک و انجام دادن آزمایش های ژنتیک احتمال انتقال بیماری های ارثی که نوزادان در معرض ابتلا به آن هستند شناسایی میشود.

  • مشاوره ژنتیک آنلاین، آنچه باید درباره مشاوره ژنتیک بدانید:

بسیاری از مشکلات و بیماری ها ریشه خانوادگی و ارثی دارند و ممکن است اکثر افراد خانواده دچار این مشکل باشند. پزشکان و متخصصان این نوع مشکلات را مشکلات ژنتیکی یا ارثی می نامند. برای کسب اطلاعات بیشتر برروی اینجا مشاوره ژنتیک کلیک کنید. مشاوره ژنتیک قسمتی از ژنتیک پزشکی است که احتمال بروز بیماری‌های وراثتی را بررسی کرده و برای جلوگیری از تکرار بیماری‌های ژنتیکی راه حل های مطمئن میدهد.
در ازدواج‌های غیر خویشاوندی احتمال بیماری‌های ژنتیکی خطری حدود 2 تا 3 درصد دارد و این احتمال در ازدواج با فامیل نزدیک بالاتر بوده و بر اساس درجه خویشاوندی تفاوت دارد. لازم به ذکر است که قبل از ازدواج بهتر است که زوجین به مشاوره ژنتیکی چه آنلاین و چه حضوری مراجعه کنید. از مهم‌ترین دلایل انجام دادن مشاوره ژنتیک تعیین نمودن خطر ابتلا و یا تکرار یک بیماری ارثی در هر بارداری است.

  • هدف از مشاوره ژنتیک آنلاین

1- شناخت بهتر بیماری‌های ژنتیکی، نشانه‌ها و راه‌های تشخیصی پیش‌بینی و کنترل بهتر بیماری یا علائم آن
2- پیشگیری از ابتلا یا تکرار بیماری با عامل ژنتیک
3- ارائه راهکارهای پیشگیرانه قبل از تولد برای کودکان در معرض بیماری ارثی

چرا باید مشاوره ژنتیک انجام دهیم :
امروز بسیاری از بیماری‌ها با منشأ ژنتیکی در دنیا شناخته‌شده ، با انجام مشاوره‌های ژنتیک در مراحل پیش از ازدواج قبل و حین حاملگی و در بدو تولد نوزاد برای تشخیص و پیشگیری از بیماری‌های ژنتیکی وجود آن را ضروری کرده است. تمامی اشخاصی که نیت ازدواج و مخصوصاً ازدواج فامیلی را دارند و یا در پیشینه خانوادگی آنها وجود دارد.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}