راه های پیشگیری و درمان کرونا در خانه

هدف از درمان کرونا، کنترل و کاهش علائم تا بهبودی است. بیشتر افراد حدود 80٪ به عفونت بدون علامت یا خفیف مبتلا هستند که در خانه قابل درمان است. در این حالت ، باید حداقل یک هفته خود را قرنطینه کنید تا بهبودی حاصل شود. از هر پنج نفری که به COVID-19 مبتلا می شوند ، یک نفر به مراقبت در بیمارستان احتیاج دارد. حدود 15٪ موارد عفونت شدیدی را تجربه می کنند که برای کمک به علائم تنفسی به اکسیژن نیاز دارد. 5٪ عفونتهای حیاتی را تجربه می کنند که نیاز به تهویه دارند. کسانی که بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت های شدید یا بحرانی هستند ، افراد مسن و کسانی که دارای بیماری زمینه ای هستند، می باشد.

کاربر گرامی : در صورتی که می خواهید هر نوعی از آزمایش کرونا را انجام دهید همچنین مایل هستید این تست را در منزل انجام دهید کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

راه های درمان کرونا در خانه

بهترین راه پیشگیری از کرونا :

مهمترین راه پیشگیری از کرونا این است که به طور مرتب و صحیح اقدام به شستشوی کامل دست ها کنیم و از دست دادن و روبوسی با افراد به خصوص کسانی که دارای علائم تنفسی مانند سرفه یا عطسه هستند، پرهیز کنید. دهان و بینی را به هنگام عطسه بپوشانید که مانع پخش شدن ترشحات تنفسی به اطراف شود و اگر با افراد صحبت می کنید به خصوص افرادی که احتمالا به ویروس مبتلا هستند، حداقل فاصله 1 متر را حفظ کنید. همچنین از تماس دست شسته نشده و آلوده به چشم و صورت خودداری کرده و از رها کردن دستمال های استفاده شده در محیط پرهیز کنید. توصیه می شود غذاهای نیم پز پرهیز استفاده نکنید و از تماس با حیوانات تا حد امکان خودداری کنید.

در صورت ابتلا به کرونا و قرنطینه شدن در خانه چه مواردی را می بایست انجام دهید؟

  • دست ‌ها را به طور مرتب بشویید
  • سطوحی را که مکررا لمس می ‌شوند به طور مرتب و هر چند بار در روز که لازم است تمیز کنید
  • همچنین باید از تماس با حیوانات خانگی اجتناب کنید. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ ها توصیه می‌کند تا زمانی که ناشناخته‌ هایی در مورد ویروس کرونا و حیوانات وجود دارد، از تماس با آن‌ ها خودداری کنید.
  • از هیچ وسیله‌ مشترکی استفاده نکنید، مثلا ظروف یا رختخواب
  • داخل دستمال سرفه کرده و فورا آن را در کیسه زباله پلاستیکی در سطل درب ‌دار بیندازید
  • لباس‌ ها و ملافه‌ ها را به درستی و مکررا بشویید

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}