تست آنلاین کرونا چیست ؟ این تست را می توانید در آزمایشگاه مندل انجام دهید!

تست آنلاین کرونا این امکان را به شما می دهد که اگر می خواهید بدانید مبتلا به کرونا شده اید یا خیر بدون حضور به آزمایشگاه ها و مراکز درمانی این آزمایش را در منزل و به صورت غیر حضوری انجام دهید. با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار با جوابدهی آنلاین، آزمایش های کرونا انجام می شود برای انجام تست ویروس کرونا با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار بصورت آنلاین، می توانید به لینک آزمایش کرونا مراجعه کنید. کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

 

تست آنلاین کرونا چیست؟

تست های اولیه ویروس کرونا در آزمایشگاه مندل شامل تست های CBC , CRP ,ESR ,LDH و CPK با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار با جوابدهی آنلاین انجام می شود برای انجام آزمایش کرونا با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار بصورت آنلاین، می توانید برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید تا همکاران ما برای نمونه گیری در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و نتیجه آزمایش خود را بصورت آنلاین دریافت نمایید.برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تفسیر نتایج آزمایش کرونا می توانید برروی لینک کلیک کنید.

انجام تست کرونا چه کمکی به شما می کند؟

آزمایش های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شیوع کووید-19 باشند. زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشته اند ، می توانند دریابند که این ویروس بیشتر افراد را چقدر بیمار میکند. دانشمندان میتوانند بررسی کنند که اگر افرادی که دچار این بیماری شده اند دوباره در معرض آن قرار بگیرند ، چه اتفاقی میفتد. زمانی که این اطلاعات با سایر اطلاعات علمی ترکیب شوند ، به محققان کمک می کنند تا بفهمند چه کسانی ممکن است نسبت به ویروس مصون باشند.

 تست سرولوژی کرونا در منزل :

آزمایش سرولوژی کرونا در آزمایشگاه مندل در سریع ترین زمان انجام می شود. با توجه به وضعیت فعلی و شیوع بیماری کووید 19 (کرونا) افراد بسیار زیادی تمایل دارند تا از وضعیت سلامتی خود آگاه شوند ولی همواره چالش های بسیار ی در پیش روی این افراد قرار دارد. اگر فرد واقعا مبتلا به ویروس کرونا باشد و به منظور انجام امور تشخیصی از منزل خارج شود می تواند باعث ابتلای سایر افراد و انتشار بیشتر بیماری در جامعه شود و از طرف دیگر اگر فرد متقاضی به ویروس آلوده نباشد خروج غیر ضروری وی از منزل باعث می شود تا در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار بگیرد.

تست  PCR (پی سی آر) در منزل چه کاری دقیقا برای شما انجام می دهد :

 وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که ماده ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی بادی که سابقه مواجهه سیستم ایمنی شما به پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند.

تست آنلاین کرونا

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}