تعیین جنسیت با استفاده از انواع روش های غیر پیشرفته

این روزها روش های بسیار پیشرفته ای برای پیش بینی جنسیت جنین وجود دارند ، اما هنوز هم برای پیش بینی جنسیت نوزاد قبل از تولد از روش های مختلف با فناوری پایین (و نادرست) استفاده می شود. در این مقاله به انواع روش های غیر پیشرفته برای پیش بینی و تعیین جنسیت نوزاد اشاره می کنیم. اگر قصد دارید آزمایش تعیین جنسیت جنین انجام دهید بهتر است از روش های زیر استفاده نکنید و برروی لینک کلیک کنید. اکثر روش های سنتی و موهومی بر اساس خرافات موجود در گذشتگان ایجاد شده اند که هیچ کدام پایه و اساس علمی مشخصی ندارند و ما انجام این روش ها را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی کنیم.

 

برای ثبت درخواست آزمایش تعیین جنسیت جنین (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید

آزمایش تعیین جنسیت در منزل

 

انواع روش های غیرپیشرفته برای تعیین جنسیت جنین :

اگر به انجام آزمایش علاقه ندارید ، مطمئنا می توانید از داستان های قدیمی که بر پیش بینی جنسیت نوزاد تمرکز داشته اند، استفاده کنید. اما با اینکه این روش ها برای جمع خانوادگی سرگرم کننده هستند، حدود 50 درصد شانس صحت دارند. اگر از این روش برای انتخاب طرح رنگ سیسمونی کودک خود استفاده کنید ، شانس چندان عالی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر از تعیین جنسیت و انواع روش های پیشرفته و غیر پیشرفته می توانید برروی لینک کلیک کنید. هر چند روش های غیر پیشرفته به هیچ عنوان از نظر علمی به شما توصیه نمی شود ولی از بابت سرگرمی بد نیست مروری بر آنها داشته باشیم، رایج ترین آنها عبارتند از :

  • تقویم تولد چینی
  • ضربان قلب جنین
  • موقعیت لینا نیگرا
  • چرخش

روش تقویم تولد چینی برای تعیین جنسیت جنین چیست؟

نمودار پیش بینی جنسیت چینی (تقویم تولد چینی a.k.a) را بررسی کنید ، این تقویم جنسیت کودک شما را بر اساس سن شما و ماهی که کودکتان را باردار شدید ، پیشبینی میکند. به علاوه مطالعات متعددی علائم بارداری و سایر عوامل را با پیش بینی جنسیت نوزاد مرتبط دانسته اند. با اینکه شانس حدس درست هنوز هم بسیار کم است ، اما این روش ها می توانند سرگرم کننده (و حتی کمی علمی تر) باشند.

روش ضربان قلب جنین برای تعیین جنسیت جنین چیست؟

اگر ضربان قلب جنین زیر 140 ضربه در دقیقه باشد، شما یک پسر دارید. اگر ضربان قلب بیش از 140 ضربان در دقیقه باشد ، شما یک دختر دارید. شایان ذکر است که مطالعاتی در این زمینه انجام شده است و هیچ ارتباطی بین ضربان قلب و جنسیت کودک در این مطالعات وجود نداشته است.

روش موقعیت لینا نیگرا برای تعیین جنسیت جنین چیست؟

اگر لینا نیگرا شما (خط رنگدانه ای روی شکم شما) فقط تا ناف ادامه داشته باشد ، دختر دارید. اگر ناف را گذرانده و به سمت دنده ها برود ، نوزاد شما پسر است.

روش چرخش برای تعیین جنسیت جنین چیست؟

حلقه عروسی خود (یا یک حلقه دیگر یا یک سوزن) را بردارید و آنرا به نخ وصل کنید. دراز بکشید و از کسی بخواهید حلقه آویزان را بر روی شکم شما نگه دارد. اگر حلقه در یک حرکت دایره ای بچرخد ، شما یک دختر دارید. اگر مثل یک آونگ به عقب و جلو حرکت کند ، فرزند شما یک پسر است.

تعیین جنسیت جنین

 

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}