آزمایش آنلاین و هرآنچه که باید از آن بدانید!

دلایل زیادی وجود دارد که افراد سفارش آزمایش خود را یا آزمایش خون را بصورت آنلاین به آزمایشگاه می دهند. شایع ترین دلایلی که افراد از خدمات یک آزمایشگاه آنلاین برای آزمایش های آزمایشگاهی بصورت آنلاین استفاده می کنند شامل نداشتن مرخصی ، نداشتن زمان کافی یا مسافت زیاد از منزل تا آزمایشگاه برای آزمایش مورد نظر یا نیاز آنها است. سلامتی شما مهم است! آزمایش های شیمیایی خون و آزمایش های سلامتی ما می تواند به تشخیص منجر شود و می تواند هر نتیجه بالقوه مشکل ساز را که می توانید به پزشک یا پزشک عمومی خود برسانید ، بیان کند. آزمایش مورد نیاز خود را سفارش داده و نتایج خود را سریع دریافت کنید. به راحتی می توانید از طریق صفحه نمونه گیری در منزل آزمایشی مورد نظر خودتان را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. جهت کسب راهنمایی بیشتر با شماره 02188198077 تماس حاصل فرمایید.

مراحل انجام آزمایش آنلاین :

  • ثبت درخواست آزمایش آنلاین مورد نظر شما از طریق صفحه نمونه گیری در منزل
  • بررسی درخواست شما توسط آزمایشگاه مندل
  • حضور متخصصان مندل در محل یا منزل شما در اسرع وقت
  • آپلود جواب آزمایش شما در صفحه کاربریتان

آزمایش آنلاین

نمونه گیری در منزل چیست؟

درواقع نمونه گیری در منزل یعنی شما می توانید برخی از آزمایش های مورد نظر خود را بدون حضور در آزمایشگاه ها به انجام برسانید و حتی جواب آزمایش خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.آزمایشگاه مندل صفحه ای با نام درخواست نمونه گیری در منزل برای راحتی کاربران قرار داده است که در آن صفحه می توانید به راحتی آزمایش مورد نظری که می خواهید در منزل یا محل کارتان انجام دهید را با پر کردن یک فرم ساده به ثبت رسانید تا متخصصان مجرب آزمایشگاه در اسرع وقت برای انجام کارهای مربوطه اقدام نمایند.

آزمایشاتی که می توانید به صورت آنلاین انجام دهید، چیست؟

در ارتباط با آزمایشاتی که شامل نمونه گیری در منزل می شود باید این نکته را یادآور بشیم که در مجموعه مندل تمامی آزمایشات بالینی (انواع آزمایشات خون) و برخی از آزمایشات مربوط به ژنتیک مانند آزمایش NIPT و تعیین جنسیت از خون مادر به صورت نمونه گیری در منزل قابل انجام می باشد. اگر در زمینه آزمایش NIPT هم می خواهید مطالعه داشته باشید و یا سوالی دارید می توانید برروی لینک مربوط به آن کلیک کنید. آزمایشات بالینی هم که مانند آزمایش خون و ... می باشند که همه به صورت خدمات نمونه گیری در محل سکونت شما قابل انجام است.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}