چگونه می توانید از خدمات "نمونه گیری آزمایش در منزل خود" بهره مند شوید؟

وقتی شما به هر دلیلی که خودتان بهتر می دانید نتوانید برای انجام آزمایش به آزمایشگاه های معتبر به صورت حضوری مراجعه کنید مطمئنا قادر نخواهید بود اطلاعات لازمی که پزشک معالج شما برای ادامه روند درمان به آن نیاز دارد را در اختیار وی قرار دهید. در گذشته اگر افراد نمی توانستند به آزمایشگاه ها مراجعه کنند نمی توانستند آزمایشات خود را انجام دهند و یا از جواب آزمایش خود مطلع شوند اما با پیشرفت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی این اتفاق حتی بدون حضور کاربران میسر شد. برای مثال آزمایشگاه مندل که دارای بخش آزمایشگاهی آنلاین می باشد و می تواند تمامی خدمات، آزمایشات و نمونه گیری را در محل و یا منزلتان را انجام دهد پس جای نگرانی وجود نخواهد داشت فقط می بایست برروی لینک نمونه گیری در منزل آزمایشگاه مندل کلیک کنید و به راحتی با پرکردن نام و نام خانوادگی و برخی از مشخصات به راحتی آزمایشی که می خواهید انجام دهید را به ثبت برسانید و صرفا با پرداخت هزینه آزمایش و بدون پرداخت هر گونه هزینه مازاد، بدون صرف زمان طولانی در راه و ترافیک کار خود را به انجام برسانید. کارشناسان نمونه گیر ما آموزش های لازم برای اینکه نمونه ها به سلامت و در استاندارد ترین حالت به آزمایشگاه رسانده شوند را دیده اند.

نمونه گیری در منزل شامل چه آزمایش هایی می شود:

در ارتباط با آزمایشاتی که شامل نمونه گیری در منزل می شود باید این نکته را یادآور بشیم که در مجموعه مندل تمامی آزمایشات بالینی و برخی از آزمایشات مربوط به ژنتیک مانند آزمایش NIPT و تعیین جنسیت از خون مادر به صورت نمونه گیری در منزل قابل انجام می باشد. اگر در زمینه آزمایش NIPT هم می خواهید مطالعه داشته باشید و یا سوالی دارید می توانید برروی لینک مربوط به آن کلیک کنید. آزمایشات بالینی هم که مانند آزمایش خون و ... می باشند که همه به صورت خدمات نمونه گیری در محل سکونت شما قابل انجام است.

هزینه نمونه گیری در منزل:

آزمایشگاه مندل بابت نمونه گیری درتمامی نقاط شهر تهران (و به زودی در سرتاسر کشور) هزینه ای دریافت نمی کند و این نمونه گیری به صورت رایگان انجام می شود. همچنین تمامی آزمایشهای مورد نیاز و درخواست شما عزیزان طبق نسخه پزشک معالج شما و برابر با لیست تعرفه های اعلامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محاسبه خواهد شد. بعد از ثبت کردن آزمایش شما می توانید به حساب کاربری خود مراجعه کنید و مبلغ و هزینه سفارش خود را مشاهده کنید (هزینه هر آزمایش براساس نوع آزمایش می تواند متغییر باشد) که بعد از پرداخت آنلاین این مبلغ، آزمایش شما توسط کارشناسان مجرب مندل بررسی می شود و برای اعزام کارشناس نمونه گیر به محل شما هماهنگی لازم انجام خواهد شد.

نحوه دریافت آزمایش در آزمایشگاه مندل:

آزمایشگاه مندل برای راحتی کاربران خود برای هرفرد حساب کاربری در سایت تعریف کرده است که هر کاربر می تواند پس از طی کردن مراحل اولیه ثبت سفارش، انجام نمونه گیری، جواب آزمایش شما در حساب کاربریتان قرار می گیرد و شما به صورت آنلاین به راحتی می توانید جواب آزمایش خود را مشاهده کنید.

نمونه گیری در منزل

مزیت انجام نمونه گیری در منزل توسط آزمایشگاه مندل:

  • سرعت در انجام آزمایش
  • ثبت راحت سفارش نمونه گیری
  • انجام آزمایش با صرف کمترین زمان
  • انجام آزمایش با صرف کمترین هزینه
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}