درخواست نمونه گیری در منزل

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات آزمایشگاهی آزمایش دادن برای کسانی که شرایط رفتن به آزمایشگاه را ندارند و یا فرصت رفتن به آزمایشگاه را پیدا نمی کنند آسان شده است و کمتر آزمایشگاه هایی در ایران قابلیت نمونه گیری و آزمایش در منزل را دارند و مجموعه مندل یکی از این معدود آزمایشگاه ها می باشد که آماده ارائه خدمات در زمینه آزمایش های شما و گرفتن نمونه های آزمایشی در منزلتان می باشد.

نمونه گیری در منزل

در آزمایشگاه ژنتیک مندل برای ثبت سفارش آزمایش در منزل به بخش درخواست نمونه گیری در منزل بروید و بعد از پر کردن فیلد های مربوط به نام و نام خانوادگی، شماره همراه، آدرس و تصویر نسخه پزشک به راحتی می توانید آزمایش مربوطه خود را ثبت کرده و در اسرع وقت کارشناسان مجرب و متخصص مندل در منزل شما برای گرفتن نمونه حضور یابند.

در بخش توضیحات هم شما میتوانید توضیحات مختصری در ارتباط با آزمایش مورد نظر خود بنویسید و یا اینکه نسخه پزشک خود را به صورت تصویری آپلود نمایید. (همانطور که در عکس مشاهده می کنید)

در بخش درخواست نمونه گیری در منزل مندل کاربران به راحتی می توانند آزمایش خود را ثبت نموده و بدون صرف زمان و هزینه بالا کارهای مربوط به آزمایشات خود را انجام دهید.

نمونه گیری در منزل

 

مزایای درخواست نمونه گیری در منزل توسط آزمایشگاه مندل

  • صرفه جویی در زمان
  • هزینه کمتر 
  • عدم حضور افراد سالمند و ناتوان در آزمایشگاه ها
  • عدم حضور در ترافیک خیابان ها 
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}