نوع Omicron ممکن است آنتی‌ بادی های مونوکلونال COVID-19 را دور بزند!

یکی از رهبران تولید درمان‌های آنتی‌بادی مونوکلونال امروز تأیید کرد که «هیچ آزمایش مستقیم داده‌های درون بالینی علیه نوع ویروس SARS-CoV-2 معروف به Omicron وجود ندارد». در بیانیه مطبوعاتی، مستقر در نیویورک اظهار داشت که این شرکت در حال ارزیابی REGEN-COV® در برابر نوع Omicron (B.1.1.529) است.

تا به امروز، آنالیزهای آزمایشگاهی قبلی و مدل‌سازی ساختاری در مورد جهش‌های فردی موجود در نوع Omicron نشان می‌دهد که ممکن است فعالیت خنثی‌ سازی ایمنی منتقل‌ شده از آنتی‌ بادی مونوکلونال، از جمله آنتی‌بادی‌های REGEN-COV فعلی کاهش یابد.

تجزیه و تحلیل های بیشتر برای تایید و تعیین کمیت این تاثیر بالقوه با استفاده از توالی نوع واقعی Omicron ادامه دارد. با این حال، تجزیه و تحلیل‌های کنونی سازمان غذا و داروی ایالات متحده، از جمله انتشاری در مجله Cell، تأیید می‌کند که REGEN-COV در برابر انواع اصلی نگرانی‌هایی که در حال حاضر در ایالات متحده در گردش هستند، از جمله دلتا، قدرت خود را حفظ می‌کند.

Regeneron اظهار داشت: "مهم است که بیماران پرخطری که مبتلا به کووید-19 تشخیص داده شده اند از گزینه های درمانی مجاز فعلی آگاه باشند و در اوایل دوره عفونت خود به دنبال این روش های درمانی باشند."

Regeneron می‌گوید که یکی از بزرگترین مجموعه‌های آنتی‌بادی‌های مونوکلونال کاملاً انسانی را دارد که SARS-CoV-2 را هدف قرار می‌دهد، از جمله کوکتل REGEN-COV فعلی و چندین آنتی‌بادی اضافی.

اولین مورد از این کاندیداهای تحقیقاتی اضافی قبلاً وارد کارآزمایی‌های بالینی شده‌اند و سایرین به آمادگی کلینیک نزدیک می‌شوند.

تجزیه و تحلیل های اولیه نشان می دهد که تعدادی از این آنتی بادی های نسل بعدی ممکن است پتانسیل حفظ فعالیت در برابر نوع Omicron و سایر انواع نگران کننده موجود را داشته باشند. انتظار می رود داده های آزمایشگاهی بیشتری در ماه آینده ارائه شود.

REGEN-COV ترکیبی از دو آنتی بادی مونوکلونال (casirivimab و imdevimab) است که به طور خاص برای جلوگیری از عفونت SARS-CoV-2، ویروسی که باعث COVID-19 می شود، طراحی شده است.

از 30 نوامبر 2021، REGEN-COV توسط FDA تأیید نشده است، اما در حال حاضر برای استفاده اضطراری برای درمان و پیشگیری پس از مواجهه در افراد خاص در معرض خطر مجاز است.

در ایالات متحده، REGEN-COV به عنوان جایگزینی برای واکسیناسیون علیه COVID-19، یا برای پیشگیری قبل از مواجهه برای پیشگیری از COVID-19، یا برای استفاده در بیمارانی که به دلیل COVID-19 در بیمارستان بستری هستند یا نیاز به اکسیژن درمانی دارند مجاز نیست. یا برای افرادی که در حال حاضر از اکسیژن درمانی مزمن استفاده می کنند، زیرا به دلیل بیماری همبودی زمینه ای که نیاز به افزایش نرخ جریان اولیه اکسیژن به دلیل COVID-19 دارد، استفاده می کنند.

در ایالات متحده، REGEN-COV به‌عنوان بخشی از یک برنامه با بودجه دولت ایالات متحده، به‌طور موقت برای افراد واجد شرایط در دسترس است. با این حال، هزینه های مدیریت زیر جلدی وجود دارد.

داده های دنیای واقعی نشان می دهد که افراد واکسینه شده برای کووید-19 می توانند درمان های آنتی بادی دریافت کنند. CDC ایالات متحده توصیه می کند که واکسیناسیون SARS-CoV-2 برای افرادی که mAbs ضد SARS-CoV-2 دریافت کرده اند تا 90 روز پس از اتمام درمان به تعویق بیفتد.

یک کلینیک مستقر در هیوستون، تگزاس، Breathe MD، اخیراً تأیید کرد که 44 درصد از بیماران خود که در دو ماه گذشته آنتی‌بادی‌های مونوکلونال برای COVID-19 علامت‌دار دریافت کرده‌ اند و کاملاً واکسینه شده‌ اند.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}