علائمی که پس از بهبودی کرونا باقی می مانند

علائم کرونا

در نتایج جدید یک مطالعه بریتانیایی نشان داده شد بیماران مبتلا به ویروس کرونا همچنان پس از ترخیص از بیمارستان علائمی مانند نفس نفس زدن، خستگی مفرط و درد های عضلانی را ماه ها پس از معالجه با خود همراه دارند.

نکته : برای انجام تست کرونا در منزل کلیک کنید.

سه چهارم گروهی از بیماران که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان مورد بررسی این تحقیق دوره مراقبت را گزراندند سه ماه بعد از بهبود همچنان به صورت مداوم علائم بسیاری دارند.

محققان North Bristol Trust) NHS) دریافتند که از هر 110 بیمار مرخص شده 81 نفر همچنان به کلینیک ها باز می گردند و علائمی مانند نفس نفس زدن، خستگی مفرط و درد های عضلانی را تجربه می کنند.

اگرچه بیشتر بیماران از بهبود علائم خود گفته اند اما با این حال علائمی مانند تب، سرفه، از دست دادن حس بویایی در بسیاری از آنها همچنان به کیفیت اصلی خود نرسیده و دچار مشکل هستند.

این تحقیقات از توصیف های بیماران از شرایط زندگی شان پس از ابتلا به کرونا می تواند به پزشکان نیز کمک کننده باشد.

پزشک  سرپرست و محقق NHS می گوید ناهنجاری های تنفسی در این گروه بیماران برای مدت ها باقی می ماند بنابراین باید آنها نیز تحت مراقبت های دوره ای نیز باشند.گزارشی از علائم کرونا ویروس می تواند به پزشکان اطلاعات بیشتری برای کمک به روش درمان و نحوه برخورد با هر علائم بدهد.

همچنین سازمان CDC می گوید:اگر افراد دچار تب و لرز ، سرفه ، تنگی نفس یا دشواری در تنفس ،خستگی و درد عضلانی یا بدن درد ، سردرد ، از دست دادن حس چشایی و بویایی ، گلودرد ، آبریزش بینی ، حالت تهوع یا استفراغ یا اسهال ، مشکل در قفسه سینه ، سردرگمی جدید ، عدم توانایی در بیدار شدن و کبودی لب ها به طور مداوم باید تحت مراقبت پزشکی قرار گیرند.

مجموعه آزمایشگاهی مندل برای راحتی شما امکان انجام تست کرونا را به صورت آنلاین و در منزل فراهم کرده است به این منظور کافیست برروی لینک زیر کلیک کنید.

آزمایش کرونا در منزل

منبع: WebMed
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}