آزمایش خون کرونا چه چیزی را مشخص می کند؟

اگر می خواهید مطمئن شید که کرونا دارید یا خیر یکی از گزینه های عالی برای شما آزمایش خون کروناست که می تواند برای شما مشخص کند قبلا به کرونا مبتلا بوده اید یا خیر. آزمایش آنتی بادی وجود خود ویروس را بررسی نمی کند. در عوض ، اینکه سیستم ایمنی بدن شما سیستم دفاعی بدن شما در برابر بیماری به عفونت پاسخ داده یا خیر را بررسی میکند. برای انجام آزمایش کرونا کافیست کلیک کنید.

منظور از آزمایش خون کرونا چیست؟

آزمایش آنتی بادی که با نام تست سرولوژی هم آن را می شناسند درواقع نمونه گیری از خون می باشد. در آزمایشگاه مندل صفحه ای با نام آزمایش کرونا برای راحتی کاربران وجود دارد تا به واسطه آن شما بتوانید درخواست آزمایش مورد نظر خود را ثبت کنید و کارشناسان مجرب ما با شما تماس بگیرند.  این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. زمانی که شما واکسن میزنید نیز همین اتفاق میفتد مثلا هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا  نیز بدن شما آنتی بادی تولید میکند. با تولید آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی ( مصونیت ) پیدا می کند.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

تست کرونا در منزل

بعد از انجام دادن تست خون کرونا چه اتفاقی می افتد؟

تست مثبت کرونا به این معناست که شما در حال حاضر یا اخیرا ویروس را داشته اید. علائم خود را پایش کنید و در صورت مشکل در تنفس، گیجی یا کبودی لب و صورت، به سرعت به پزشک فوق تخصص ریه یا متخصص بیماری های عفونی مراجعه کنید.

کارهای زیر را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام دهید:

  • در خانه بمانید، مگر برای دریافت مراقبت های پزشکی خارج شوید.
  • از سایر افراد خانه دوری کنید.
  • وسایل خود را با کسی مشترک استفاده نکنید.
  • در هنگام سرفه و عطسه صورت خود را بپوشانید
  • دست های خود را به طور مرتب بشویید.

آزمایش خون کرونا

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}