تست pcr در منزل - تست آنتی بادی در منزل

تست pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. تست های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شیوع کووید-19 باشند. زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشته اند. شما می توانید هم تست آنتی بادی و هم تست PCR (پی سی آر) را در آزمایشگاه مندل به صورت در منزل و آنلاین انجام دهید. برای انجام تست PCR و تست آنتی بادی در منزل می توانید برروی لینک زیر کلیک کنید. تست کرونا در منزل به صورت آنلاین در آزمایشگاه مندل با بالاترین کیفیت انجام می دهد. با خواندن این مقاله شما اطلاعات مورد نیاز خود را بدست می آورید و در صورت نیاز آزمایش کرونا را انجام می دهید.

تست pcr کرونا در منزل :

تست pcr کرونا وجود ویروس فعال در بدن را نشان می­دهد و باید مراحل قرنطینه یا انزوای خود از دیگران را انجام دهید. در حال حاضر تست تشخیص عفونی به دو روش انجام می ­شود: تست PCR یا پی سی آر که مواد ژنتیکی ویروس را مورد بررسی قرار می­ دهد و تست آنتی ژن که پروتئین­ های خاص روی سطح ویروس را مشخص می ­کند. آزمایش های مولکولی به دنبال علائم عفونت فعال هستند. برای انجام تست pcr در منزل کافیست برروی لینک کلیک کنید.

تست پی سی آر معمولا شامل گرفتن نمونه از پشت گلو با سواب پنبه ای میباشند. سپس پزشک نمونه را برای آزمایش ارسال می کند. آزمایش PCR در صورت شناسایی دو ژن خاص SARS-CoV-2 می تواند تشخیص ویروس کرونا را تأیید کند. اگر تنها یکی از این ژنها را شناسایی کند ، نتیجه ای غیرقطعی خواهد داشت. آزمایش های مولکولی تنها می توانند به تشخیص موارد فعلی کرونا کمک کنند. آنها نمی توانند تشخیص دهند که کسی به این عفونت مبتلا شده و بهبود یافته است.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

 

تست پی سی آر چه چیزی را نشان می دهد؟

آزمایش تشخیص عفونتی می تواند به شما بگوید که آیا در حال حاضر به کروناویروس ایجادکننده ی کوویئ-19 مبتلا هستید یا خیر. این همان تستی است که در صورت ارجاع شما توسط پزشک بر اساس علائم و عوامل دیگر برای تست کووید-19، انجام خواهد شد.

تست آنتی بادی در منزل :

تست آنتی بادی را ممکن است با عنوان آزمایش سرولوژی نیز بشنوید. این آزمایش در جستجوی مواد خاصی به نام آنتی بادی ها در خون شما می باشد. بدن شما هنگام مبارزه با عفونتی مانند کووید-19 آنتی بادی ها را تولید میکند. زمانی که شما واکسن میزنید نیز همین اتفاق میفتد مثلا هنگام تزریق یک دوز واکسن آنفولانزا  نیز بدن شما آنتی بادی تولید میکند. با تولید آنتی بادی بدن شما در برابر یک ویروس ایمنی ( مصونیت ) پیدا می کند.

تست آنتی بادی در منزل چگونه انجام می شود؟

شما باید مقداری خون بدهید. متخصصان دو نوع آنتی بادی ضد کووید-19 را آزمایش می کنند. آنها به دنبال موارد زیر هستند :

  1. آنتی بادی های IgG ، که متعاقبا بعد از بهبودی شما ظاهر می شوند.
  2. آنتی بادی های IgM ، که در اوایل عفونت ایجاد می شوند.

حدود 4 هفته طول می کشد تا بدن شما آنتی بادی های IgM را تولید کند. اما دانشمندان مطمئن نیستند چقدر طول خواهد کشید تا این اتفاق در مورد کرونا رخ دهد. برای فهمیدن این موضوع آزمایشات بیشتری لازم است. بخاطر داشته باشید که آزمایشهای فعلی آنتی بادی نمی توانند به شما بگویند که نسبت به کرونا ایمن هستید یا خیر. زیرا نمی دانیم این آنتی بادی ها چه مدت می توانند از شما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. و برای تشخیص ویروس نباید از این آزمایش ها استفاده کرد.

تست PCR و آنتی بادی در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}