آزمایش کرونا چیست؟

تست های اولیه ویروس کرونا در آزمایشگاه مندل شامل تست های CBC , CRP ,ESR ,LDH و CPK با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار با جوابدهی آنلاین انجام می شود برای انجام آزمایش کرونا با امکان نمونه گیری در منزل یا محل کار بصورت آنلاین، می توانید برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید تا همکاران ما برای نمونه گیری در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شوند و نتیجه آزمایش خود را بصورت آنلاین دریافت نمایید.برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تفسیر نتایج آزمایش کرونا می توانید برروی لینک کلیک کنید.

آزمایش کرونا چیست؟

ممکن است به ویروس کرونا مبتلا شوید و متوجه آن نشوید. زیرا تمام افرادی که به ویروس آلوده می شوند ، علائم ندارند. آزمایش کرونا به شما کمک می کند تا متوجه شوید که آیا آلوده هستید یا خیر، یک آزمایش خون سریع وجود دارد که به شما میگوید آلوده شده اید یا خیر. این آزمایش ، آزمایش آنتی بادی نامیده می شود. متخصصان امیدوارند که این آزمایش اطلاعات بهتر و بیشتری در مورد میزان شیوع ویروس کرونا برای مسئولان سلامت داشته باشد. 

بیشتر آزمایشات مربوط به سویه جدید کروناویروس شامل گرفتن نمونه سواب برای تجزیه و تحلیل است.این ویروس که به عنوان سندرم حاد تنفسی کروناویروس 2 (SARS-CoV-2) شناخته می شود باعث بیماری ویروس کرونا (COVID-19) می شود.ایجاد تست های قابل اعتماد برای شناسایی ویروس به منظور کاهش سرعت شیوع آن ، امری ضروری است.در حال حاضر ، این آزمایشات برای افراد در معرض خطر شدید ویروس کرونا انجام می شوند. به عنوان مثال ، متخصصان احتمالاً انجام آزمایش را برای افراد مسن که ممکن است عفونت داشته باشند در اولویت قرار می دهند.

صفحه آزمایش کرونا

ممکن است ندانید که چگونه تست کرونا را در منزل انجام دهید؟

تست کرونا را می توانید از طریق صفحه آزمایش کرونا انجام دهید. در مرحله اول می بایست برروی لینک کلیک کنید. صفحه ای برای شما باز می شود که در داخل آن اطلاعاتی را از شما می خواهد با پر کردن چند اطلاعات فردی ساد مانند نام و نام خانوادگی شما می توانید درخواست آزمایش خود را ثبت نمایید. با ثبت درخواست خود کاشناسان آزمایشگاه مندل با شما تماس میگیرند و در خصوص جزئیات آزمایش و شرایط آن به طور کامل با شما صحبت میکنند. در ابتدا کافیست کلیک کنید.

 

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

آزمایش کرونا در منزل

 

انجام آزمایش کرونا چه کمکی به شما می کند؟

آزمایش های آنتی بادی می توانند نشان دهنده میزان شیوع کووید-19 باشند. زمانی که دانشمندان بدانند چه کسانی ویروس را داشته اند ، می توانند دریابند که این ویروس بیشتر افراد را چقدر بیمار میکند. دانشمندان میتوانند بررسی کنند که اگر افرادی که دچار این بیماری شده اند دوباره در معرض آن قرار بگیرند ، چه اتفاقی میفتد. زمانی که این اطلاعات با سایر اطلاعات علمی ترکیب شوند ، به محققان کمک می کنند تا بفهمند چه کسانی ممکن است نسبت به ویروس مصون باشند.

امید بر این است ، افرادی که دارای آنتی بادی COVID-19 بودند بتوانند هر چه سریعتر با خیال راحت به کار و زندگی عادی خود برگردند. این آزمایشات همچنین ممکن است به یک درمان آزمایشی مخصوص کرونا به نام پلاسما بهبودیافته کمک کنند. پلاسما بخش مایع خون شماست.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}