مزایای انجام آزمایش آنلاین در آزمایشگاه آنلاین مندل

از مزایای آزمایش آنلاین می توان به عدم ازدحام و شلوغی در آزمایشگاه ها، صرف زمان کمتر، امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین، امکان مشخص نمودن مکان مورد نظر شما جهت نمونه گیری، صرف هزینه کمتر، نمونه گیری رایگان در محل شما، عدم حضور در ترافیک و تردد بیش از حد و امکان مشاهده جواب آزمایش به صورت آنلاین اشاره کرد. می دانیم که آزمایش آنلاین فرصتی است برای شما تا اگر فرصت و امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید، آزمایش آنلاین راه حل ساده ای ست برای شما تا بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه ، آزمایش خود را انجام دهید. اگر آزمایشگاه مورد نظر از شما دور است، اگر اقوام کهنسالی دارید که امکان حضور در آزمایشگاه را ندارند، آزمایش آنلاین این امکان را به شما می دهد تا آزمایش خود را در منزل، محل کار و ... و در زمان مورد نظر خود انجام بدهید.

نکته : به راحتی می توانید از طریق صفحه نمونه گیری در منزل آزمایشی مورد نظر خودتان را به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

 آزمایش های آنلاین خون و آزمایش های سلامتی ما می تواند به تشخیص منجر شود و می تواند هر نتیجه بالقوه مشکل ساز را که می توانید به پزشک یا پزشک عمومی خود برسانید ، بیان کند. آزمایش مورد نیاز خود را سفارش داده و نتایج خود را سریع دریافت کنید. 

چه مراحلی را باید جهت انجام آزمایش آنلاین طی کنید؟؟

ازمایش آنلاین

  • در مرحله دیگر بعد از ورود به صفحه نمونه گیری می بایست آزمایشی که مدنظر دارید برای انجام آن به صورت آنلاین را در این فرم مشخص کنید و موارد خواسته شده اندکی را پر کنید تا متخصصین آزمایشگاه مندل اطلاعات دقیقی از موردی که شما می خواهید آزمایش دهید داشته باشند.
  • در مرحله آخر هم متخصصین آزمایشگاه آنلاین مندل پس از تماس تلفنی و هماهنگی درمنزل یا محل کار شما حضور می یابند و آزمایش مورد نظر شما را به انجام می رسانند.

آزمایش nipt را به صورت آنلاین انجام دهید :

میدانیم که آزمایش NIPT یا سل فری جدید ترین متد غربالگری سندروم داون و سایر ناهنجاری های کروموزومی در جنین می باشد که می تواند با دقتی بیشتر از 99 درصد جنین های مبتلا را شناسایی نماید. از طرفی به دلیل ماهیت غیر تهاجمی آزمایش و اینکه تنها با 10 میلی لیتر خون قابل انجام است، خطری برای جنین و یا مادر ندارد. جهت انجام این آزمایش چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین می توانید برروی لینک آزمایش nipt کلیک کنید.

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}