تست در خانه - آزمایش در منزل
تست در خانه - آزمایش در منزل
درخواست نمونه گیری در محل
{{request.priceTitle}}
اطلاعات تماس آزمایشگاه

تست در خانه - آزمایش در منزل

کاربر گرامی، شما می توانید بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، درخواست نمونه گیری در منزل یا محل کار خود را از طریق همین صفحه ارسال نمائید تا همکاران ما در آزمایشگاه در سریعترین زمان ممکن پس از هماهنگی با شما برای گرفتن نمونه مراجعه نمایند، پس از انجام کار شما می توانید جواب آزمایش خود را از طریق صفحه کاربری خود دانلود نمایید و همچنین به سوابق آزمایشات قبلی خود دسترسی داشته باشید. برای این منظور در صورتی که نسخه پزشک را دارید تصویر آن را آپلود نمایید و در غیر اینصورت در قسمت توضیحات مختصری درباره آزمایش مورد نیاز بنویسید.

تست در خانه - نمونه گیری در منزل

تست در خانه - نمونه گیری در منزل یک خدمت آنلاین است که به افراد این امکان را می دهد تا آزمایشات پزشکی خود را به راحتی در خانه خود انجام دهند. این خدمات شامل نمونه گیری در محل مورد نظر شما است و سپس ارسال آنها به آزمایشگاه برای انجام فرآیند آزمایش است. آزمایشگاه مندل این خدمات را بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه ارائه می دهد و نتایج به صورت آنلاین ارائه می شود. هزینه آزمایش در صورت داشتن بیمه، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

در هر لحظه و هر ساعتی از شبانه روز می توانید بدون مراجعه حضوری به آزمایشگاه، درخواست نمونه گیری در منزل یا محل کار خود را از طریق همین صفحه ارسال نمائید تا همکاران ما در آزمایشگاه در سریعترین زمان ممکن پس از هماهنگی با شما برای گرفتن نمونه مراجعه نمایند، پس از انجام کار شما می توانید جواب آزمایش خود را از طریق صفحه کاربری خود دانلود نمایید.

آزمایش در منزل چگونه انجام می‌شود

آزمایش در منزل یک خدمت مفید و ضروری است که به افراد امکان می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه به آزمایشگاه، نمونه‌گیری و آزمایشات خود را در محیط آرام و راحت خانه انجام دهند. این خدمت تحت پوشش بیمه قرار دارد و به افراد امکان می‌دهد که آزمایشات مورد نیاز خود را با اطمینان و سهولت انجام دهند. انجام آزمایشات در منزل به ویژه برای افرادی که درگیری‌های کاری زیادی دارند، یک راه حل مناسب و ساده و سریع است.

مراحل انجام آزمایش در منزل

مراحل انجام آزمایش در منزل بسیار ساده است. افراد با تکمیل فرم درخواست آنلاین و از بین پیکج های چکاپ قرارداده شده در صفحه تست در خانه، آزمایش مد نظر خود را انتخاب  در صفحه یا ارسال کد رهگیری نسخه الکترونیک و یا بارگزاری تصویر نسخه کاغذی خود انتخاب آزمایش مورد نظر خود، می‌توانند بدون هیچ مشکلی نمونه‌گیری و ارسال آن به آزمایشگاه را انجام دهند. 

نکات مهم در انجام آزمایش در منزل

نکات مهمی برای انجام آزمایش در منزل وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. مثلا برای نمونه‌گیری ادرار و مدفوع باید زمان مشخصی را رعایت کرد و نمونه‌ها باید در زمان مناسب به آزمایشگاه ارسال شوند.برای انجام آزمایش ها شرایطی از قبیل ناشتایی و ... وجود دارد که همه این موارد قبل از انجام نمونه گیری توسط کارشناسان با کاربران گرامی هماهنگ می شود.

پوشش بیمه برای آزمایش‌های در منزل امکان انجام آزمایشات مختلف تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی را فراهم می‌کند. این خدمات شامل نمونه‌گیری در منزل و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه، تفسیر نتایج توسط پزشکان متخصص و انجام خدمات نسخه‌نویسی و چکاپ سازمانی می‌شود. با این روش، افراد می‌توانند به راحتی آزمایشات پزشکی خود را انجام دهند و نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نداشته باشند.

 

مراحل دریافت پوشش بیمه برای آزمایش در منزل


مراحل دریافت پوشش بیمه برای آزمایش در منزل شامل تکمیل فرم ثبت درخواست، انتخاب خدمات مورد نیاز، پرداخت هزینه‌های مربوطه و انجام نمونه‌گیری در منزل می‌شود. با این روش، افراد می‌توانند به راحتی از خدمات پزشکی در منزل خود استفاده کرده و زمان و هزینه مرتبط با مراجعه به آزمایشگاه را صرفه‌جویی کنند.

فرآیند ارسال نمونه از منزل یا محل کار به آزمایشگاه

نحوه بسته‌بندی نمونه‌ها

بسته‌بندی صحیح نمونه‌ها بسیار حیاتی است تا از هر گونه خطا در انتقال و نگهداری نمونه جلوگیری شود. برای این منظور، نمونه‌ها باید در ظروف مناسب و ایمن قرار گرفته و به دقت و با احتیاط بسته‌بندی شوند. همچنین، برچسب‌گذاری صحیح و دقیق بر روی نمونه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است تا هر گونه سردرگمی در ارسال و تشخیص نمونه‌ها جلوگیری شود.

مراحل ارسال نمونه آزمایش در منزل به آزمایشگاه

زمان‌بندی ارسال و دریافت نمونه‌ها

زمان‌بندی ارسال و دریافت نمونه‌ها باید با دقت و دقیق ترتیب داده شود تا از تاخیر در ارائه سرویس جلوگیری شود. با استفاده از لینک صفحه در خواست آنلاین آزمایش در منزل و راهنمایی کارشناسان ما، می‌توانید به راحتی زمان‌بندی مناسب برای ارسال و دریافت نمونه‌ها را تنظیم کنید و از انجام آزمایشات بهترین نتیجه را به دست آورید.

مزایای انجام آزمایش در خانه


آرامش و راحتی بیشتر

انجام آزمایش در خانه به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از ترافیک، آرامش و راحتی بیشتری را تجربه کنید. به جای انتظار در صفوف طولانی آزمایشگاه‌ها، می‌توانید در محیط آرام و خصوصی خود، نمونه‌گیری را با رعایت نکات بهداشتی انجام دهید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

با انجام تست در خانه، هزینه‌های مربوط به رفت و آمد و پارکینگ را ندارید. همچنین، دسترسی آسان‌تر به خدمات آزمایشی به شما کمک می‌کند تا به صورت موثرتر و با هزینه کمتر، آزمایشات خود را انجام دهید.

دسترسی آسان‌تر به خدمات

با استفاده از خدمات آزمایش در منزل، شما می‌توانید به راحتی و در هر زمانی که بخواهید، آزمایشات مورد نیاز خود را انجام دهید. همچنین، امکان دریافت نتایج آزمایشات آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه، به نتایج دسترسی پیدا کنید.

 

خدمات تست در خانه شامل کدام آزمایش‌ها می‌شود


آزمایش‌های رایج در منزل

خدمات آزمایش در منزل شامل انجام اغلب آزمایش‌های خون می‌شود که برای افرادی که به دلیل مشغله‌های کاری یا شرایط خاصی نمی‌توانند به آزمایشگاه مراجعه کنند، بسیار مناسب است. 


آزمایش‌های تخصصی قابل انجام در منزل

آزمایش‌های تخصصی مانند آزمایش‌های سرطان و بیماری‌های تیروئید نیز از جمله خدمات آزمایش در منزل هستند. با امکان انجام این آزمایش‌ها در خانه و ارائه خدمات تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی، به افراد این امکان را می‌دهد تا به راحتی از خدمات آزمایشگاهی با کیفیت بالا بهره‌مند شوند.


نحوه درخواست تست در خانه - آزمایش در منزل

برای درخواست آزمایش در منزل، افراد می‌توانند از طریق لینک صفحه تست در خانه درخواست خود را ثبت کرده تا کارشناسان آزمایشگاه بعد از بررسی درخواست و هماهنگی، نمونه گیر را به محل مورد نظر اعزام کنند. پس از انجام آزمایش، نتیجه آن به صورت آنلاین در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد. 

موارد احتیاط و نکات مهم

نکات احتیاطی و مهم در خصوص آزمایش خون در منزل شامل نگهداری صحیح نمونه خون و ادرار، انجام آزمایشات تحت نظر پزشکان متخصص و استفاده از خدمات بیمه پایه و تکمیلی است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 88198077 تماس بگیرید.

 

هزینه‌های تست در خانه - آزمایش در منزل در تهران

هزینه‌های تست در خانه در تهران بستگی به عوامل مختلفی دارد که بیمار باید آن‌ها را مدنظر قرار دهد. این عوامل شامل نوع تست، تعداد تست‌ها، نحوه پرداخت هزینه‌ها و موارد تخفیف و پوشش بیمه است. افرادی که از خدمات آزمایشگاهی آرامش در منزل استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت آنلاین نتایج آزمایش‌های خود را دریافت کنند و از تخفیفات و پوشش بیمه نیز بهره‌مند شوند.

نحوه پرداخت هزینه‌ها

نحوه پرداخت هزینه‌های تست در خانه در تهران به صورت آنلاین انجام می‌شود و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در فضایی امن انجام می شوید. این روش پرداخت باعث کاهش هزینه‌های نهایی برای افراد می‌شود و آن‌ها را از هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می‌کند.

موارد تخفیف و پوشش بیمه

خدمات آزمایشگاه مندل به مراجعین گرامی امکان انجام آزمایش، تحت پوشش انواع بیمه‌های پایه و تکمیلی را فراهم می‌کند و همچنین انجام آزمایش از طریق وب سایت آزمایشگاه مندل با تخفیف انجام می شود. برای دریافت هزینه از بیمه، آزمایشگاه قبض مربوطه را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. افراد می‌توانند با ثبت درخواست آزمایش در منزل خود، بدون هزینه‌ای برای نمونه‌گیری در مناطق مختلف شهر تهران تست خود را انجام دهند. همچنین، وجود بیمه پایه یا پوشش بیمه های تکمیلی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های مراجعین گرامی برای انجام آزمایش شود.

دریافت آنلاین جواب آزمایش در منزل

با درخواست آزمایش در منزل از طریق صفحه آزمایش در منزل، نمونه‌گیری با تخفیف انجام می‌شود و نتایج آزمایش نیز به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای دسترسی به نتایج، کافی است بعد از دریافت پیامک آماده جواب آزمایش به پنل کاربری خود در وب‌سایت آزمایشگاه وارد‌ شده‌ و نتایج آزمایش خود را مشاهده کنید.