بارداری سالم

از بارداری بعد از سقط بیشتر بدانیم

از بارداری بعد از سقط بیشتر بدانیم

طبیعی است که طیف وسیعی از احساسات را پس از از دست دادن جنین خود تجربه کنید. با اینکه ممکن است دوستانتان هنگام نوشیدن قهوه در مورد آن صحبت نکنند اما سقط جنین در واقع نسبتاً رایج است ، بنابراین شما در تجربه این امر تنها نیستید.خبر خوب این است که بیشتر زنانی که سقط جنین را تجربه می کنند ، تلاش خود را برای داشتن کودک سالم ادامه می دهند.

پنج شنبه، 12 دی ماه 1398 409,893 بازدید
از مرده زایی بیشتر بدانیم

از مرده زایی بیشتر بدانیم

از دست دادن نوزاد از هفته بیستم بارداری تا زمان تولد مرده زایی نام دارد. این اتفاق قبل از هفته بیستم معمولا سقط نامیده میشود. طبق تخمین های مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، سالانه حدود 24.000 مورد مرده زایی در ایالات متحده رخ میدهد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد علل ، عوامل خطر و پذیرش سوگ ادامه متن را بخوانید.

پنج شنبه، 9 آبان ماه 1398 20,170 بازدید
هر آنچه از سقط جنین نیاز است بدانیم

هر آنچه از سقط جنین نیاز است بدانیم

سقط جنین همان از دست دادن خودبخود جنین قبل از زیست پذیری ( قبل از هفته بیستم بارداری ) ، میباشد. اصطلاح پزشکی مورد استفاده برای سقط جنین ، سقط خودبخودی ( spontaneous abortion ) میباشد.سقط جنین یکی از شایع ترین عوارض مراحل اولیه بارداری است. متاسفانه ، در حدود یک چهارم تمام بارداری ها منجر به سقط میشوند.

چهار شنبه، 16 مرداد ماه 1398 323,709 بازدید
پره اكلامپسي چيست؟

پره اكلامپسي چيست؟

پره اكلامپسي اختلال پيچيده اي است كه حدود 5 تا 8 درصد زنان حامله را درگير مي كند. تشخيص پره اكلامپسي بر فشار خون بالا و وجود پروتئين در ادرار (بطور طبيعي پروتئين در ادرار ديده نمي شود) بعد از هفته 20 حاملگي است.

جمعه، 20 اردیبهشت ماه 1398 58,662 بازدید