کیت تست خانگی ویروس کرونا (COVID-19) در حال آماده سازی است

Everlywell  ، که یک شرکت ارائه دهنده آزمایش های خانگی میباشد ، ده ها آزمایش آزمایشگاهی را به مصرف کنندگانش ارائه م یدهد اکنون در حال اضافه کردن آزمایش COVID-19 است که از 23 مارس شروع آغاز شده است.

با توجه به سرعت کم تست COVID-19 در ایالات متحده و نگرانی در مورد شیوع بیماری ، آزمایش در خانه می تواند به تشخیص موارد بیشتر کمک کند. پس از اینکه در ابتدا آزمایش های COVID-19 به مراکز کنترل بیماری و انجام آنها در آزمایشگاه های بهداشت عمومی دولتی و محلی محدود شد ، در تاریخ 29 فوریه ، سازمان غذا و دارو FDA به آزمایشگاه های معتبر ، از جمله شرکت های آزمایش های آزمایشگاهی تجاری اجازه داد که آزمایش های COVID-19 را تولید و توزیع کنند. اگرچه سایر شرکت های خصوصی در ایجاد تست های COVID-19 شرکت کرده اند ، اما این اولین شرکتی است که آزمایش خود را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

Everlywell ، طیف وسیعی از آزمایش های معتبر از میزان کلسترول گرفته تا باروری و بیماری های عفونی مانند بیماری های مقاربتی جنسی (STDs) را ارائه می دهد.

افراد پس از آنکه ابتدا به سؤالات مربوط به سلامت ، علائم و عوامل خطر ابتلا به بیماری کروناویروس خود پاسخ دهند ، می توانند تست Everlywell COVID-19 را در وب سایت این شرکت سفارش دهند ، پزشک نیز باید آزمایش را تجویز کند ، بنابراین پزشکان راه دور از PWNHealth ، شبکه ملی پزشکانی که آزمایشات تشخیصی را تجویز می کنند ، این کار را انجام میدهند ، به همین منظور این پاسخ ها را بررسی می کنند تا تعیین کنند که شخص معیارهای تعیین شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را دارد یا خیر. در حال حاضر ، از آنجا که آزمایش های COVID-19 در ایالات متحده فراوان نیستند ، پزشکان در تلاشند بیماریهای تنفسی دیگر مانند آنفولانزا را اول از این قاعده جدا کنند و فقط آزمایش را برای افرادی که علائم کرونا و عوامل خطر دیگری برای ابتلا به آن مثلا تماس نزدیک با افراد مبتلا دارند ، انجام دهند.

اگر پزشک راه دور تصمیم به تجویز آزمایش Everlywell COVID-19 بگیرد ، شرکت کیت تست 135 دلاری را طی دو روز ارسال می کند (مشتریان می توانند 30 دلار بیشتر برای دریافت کیت یک شبه پرداخت کنند). این کیت همراه با یک سواب مخصوص میباشد که به میزان کافی طویل است تا از قسمت پشت بینی و گلو نمونه گرفته شود ، بعلاوه این کیت همراه با دستورالعمل مهر و موم کردن نمونه سواب برای ارسال مجدد آن به شرکت میباشد. افراد همچنین می توانند هر دو نمونه بزاق و خلط را به عنوان پشتیبان تهیه کنند. (در حال حاضر ، سازمان غذا و دارو فقط نمونه های سواب های بینی را تایید می کند ، اما شرکت ها  آزمایش را بر روی نمونه های بزاق و خلط نیز اعمال میکنند.)

نمونه در بسته بندی یک شبه پیش پرداخت شده ارسال می شود و در یکی از چندین آزمایشگاه مورد تأیید FDA برای انجام آزمایش در سراسر کشور طی 72 ساعت انجام می شود. مانند بسیاری از آزمایشات تجاری موجود ، این آزمایش نیز  SARS-CoV-2 ، ویروس ایجاد کننده بیماری COVID-19 ، را از نمونه استخراج می کند و سپس آن را برای توالی ژنتیکی خاص ویروس مورد بررسی قرار میدهد.

این شرکت می گوید که نتایج را از طریق متن و ایمیل ارسال می کند ، و پزشکان ممکن است به افراد توصیه کنند تا زمان دریافت نتایج خود را ایزوله کنند. در صورت مثبت بودن آزمایش ، این شرکت همچنین یکی از حدود 200 پزشک مشاوره کامل از راه دور را ارائه می دهد که در هزینه آزمایش اعمال شده است. پزشک نیز نتیجه را به عنوان یک مورد مثبت به ادارات بهداشت و درمان دولتی مناسب گزارش می کند.

Everlywell می گوید آماده ارسال 30،000 تست COVID-19 است و قصد دارد تعداد آزمایشگاه هایی که این  آزمایش ها را انجام میدهند گسترش دهد. اما ، Julia Cheek ، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت می گوید ، افزایش تعداد کیت های آزمایشی بستگی به در دسترس بودن سواب ها برای جمع آوری نمونه ها دارد. سه تولید کننده عمده ، سواب ها را می سازند ، اما به نظر می رسد تولید کننده اصلی یک شرکت مستقر در ایتالیا است. از آنجا که این کشور تحت قرنطینه است ، عرضه محدود آن  و همچنین افزایش تقاضا به دلیل آزمایش بیشتر COVID-19 در سراسر جهان ، منجر به کمبود جهانی سواب ها برای هر آزمایشگاهی که آزمایش را انجام میدهد ، می شود. به همین دلیل اولین کیت های Everlywell تنها دارای یک سواب میباشند  و Everlywell کیت ها را به یک فرد از هر خانواده محدود می کند تا زمانی که عرضه سواب ها فراوان تر شود.

Cheek می گوید : " ما به سختی کار می کنیم تا از ظرفیت هفتگی برای آزمایش 250،000 آمریکایی استفاده کنیم. هدف ما این است که به تقویت ظرفیت ادامه دهیم ، اما با کمبود جهانی سواب ، ما هنوز یک جدول زمانی تایید شده برای آن نداریم." در نهایت ، او می گوید ، کیت های آزمایش می توانند برای یک خانواده طراحی شوند تا همه افراد خانواده در صورت لزوم آزمایش شوند تا بدانند چه اقدامات محافظتی انجام دهند.

مجموعه آزمایشگاه مندل برای راحتی شما در زمان شیوع کرونا آزمایش کرونا را به صورت آنلاین و در منزل انجام می دهیم به این منظور کافیست برروی لینک آزمایش کرونا کلیک کنید.

آزمایش کرونا در منزل

منبع: Time
نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}