سلامتی مردان

مصرف چربی کمتر می تواند کلید تقویت باروری مردان باشد

مصرف چربی کمتر می تواند کلید تقویت باروری مردان باشد

طبق یک مطالعه مقدماتی جدید ، داشتن یک رژیم غذایی کم چرب و غنی از سفیده تخم مرغ می تواند کلید تقویت باروری مردان باشد.این تحقیق که توسط دکتر Karma Pearce از دانشگاه استرالیا جنوبی با همکاری پروفسور Kelton Tremellen ، متخصص باروری دانشگاه فلیندرز انجام شده است ، ارتباط مستقیمی بین رژیم غذایی و تستوسترون نشان می دهد – به این صورت که آنچه مردان می خورند می تواند بر هورمون جنسی اصلی مردان تأثیر بگذارد.

پنج شنبه، 19 دی ماه 1398 1,639 بازدید
چرا خانم ها بیشتر از آقایان عمر می کنند؟

چرا خانم ها بیشتر از آقایان عمر می کنند؟

بین میزان مرگ و میر زنان و مردان در هر گروه سنی ، از زمان شیرخواری تا 19 سالگی و بعد از آن اختلاف وجود دارد. Sheri L. Balsara ، نويسنده راهنما تحقیق اخير درمورد مرگ و مير كودكان ، مي نويسد : " تحليل ما از تفاوت جنسيت در ميزان مرگ و مير در افراد زير 20 سال ، حاكي از وجود" سندرم مذکر  " میباشد". "ما یک مزیت کلی بقاء در زنان مشاهده کردیم که از اوایل زندگی شروع می شود و همراه با علل متعدد مرگ و میر

دوشنبه، 16 دی ماه 1398 3,042 بازدید
آزمایشات سلامتی مردان

آزمایشات سلامتی مردان

مردان باید سلامت بدنشان را بصورت دوره ایی و منظم چک کنند و از لحاظ سلامتی خود را محک بزنند تا از مشکوک بودن به برخی بیماری های خطرناک و سلامتی خود اطمینان حاصل کنند چون آمار مرگ و میر در اثر سرطان های کشنده به ویژه سرطان های دستگاه گوارش و بدون علامت امروزه در حال افزایش است.

چهار شنبه، 29 خرداد ماه 1398 8,229 بازدید