درمان خانگی کرونا - در صورت ابتلا به کرونا چگونه در خانه مراقبت کنیم؟

خیلی از بیمارانی که به ویروس کرونا مبتلا می شوند، می توانند بدون مراجعه به بیمارستان، در خانه و با تقویت کردن سیستم ایمنی بدنشان از خود مراقبت کنند. بیماران و اعضای خانواده باید در مورد بهداشت شخصی، اقدامات اساسی را مانند استفاده از ماسک و شستن مرتب دست ها رعایت کنند تا حد امکان، اطمینان داشته باشند تا از شیوع عفونت به افراد در تماس های خانگی جلوگیری می شود. شاید خیلی از افراد با داشتن یک یا دو علائم شبیه به کرونا فکر می کنند که مبتلا به ویروس شده اند برای اطمینان از داشتن ویروس کرونا می توانید تست کرونا را در منزل انجام دهید، آزمایشگاه مندل با بالاترین کیفیت این خدمت را برای شما به انجام می رساند برای شروع کافیست برروی لینک تست کرونا در منزل کلیک کنید.

در درمان بیماری های ویروسی مانند کرونا مصرف آب را جدی بگیرید :

در صورت ابتلا به ویروس کرونا، آب باید در صدر لیست موارد مورد نیاز شما باشد. به گفته‌ متخصصان این بیماری، یک بیماری ویروسی ‌است و مانند دیگر بیماری‌ها در هنگام ابتلا شما باید بدنتان را سالم و آسوده ‌نگه‌ دارید تا بهبود یابد. همچنین آب در مواردی که تب بالا وجود داشته یا فرد حالت تهوع دارد می تواند بسیار به فرد مبتلا کمک کند.

درمان خانگی ویروس کرونا

در صورت ابتلا به کرونا چگونه در خانه مراقبت کنیم؟

  • زیاد استراحت کنید
  • مایعات زیادی بنوشید (بهترین آب) برای جلوگیری از کم آبی بدن 
  • روزانه میوه مصرف کنید
  • غذاهای کم چرب استفاده کنید
  • از سبزیجات و غلات استفاده کنید
  • سیستم ایمنی بدن خود را با مکمل ها تقویت کنید
  • محل خواب و استراحت خود را از بقیه جدا کنید
  • در خانه هم حتما از ماسک استفاده کنید تا اعضای دیگر خانواده حداقل دیرتر دچار بیماری کرونا شوند
  • استفاده از دمنوش های گیاهی 

 درمان تب کرونا در خانه :

برای درمان تب کرونا در خانه، به طور مطلق استراحت کرده و از انجام هر گونه کار سنگین اجتناب کنید. به میزان زیادی آب و مایعات مصرف کنید. به دلیل تب بالا و تعریق، بدن به آب کافی نیازمند است و کاهش آب بدن بیمار می‌تواند خطرناک باشد. از این رو، اطمینان حاصل کنید به میزان کافی مایعات و آب دریافت می‌کنید. به مقداری آب بنوشید که ادرارتان به رنگ زرد روشن و شفاف باشد. اگر ادرار فرد غلیظ باشد نشان دهنده کمبود آب در بدن است.

درمان سرفه خشک کرونا در خانه :

درصورتی که بعد از ابتلا به کرونا مدام سرفه های خشک دارید، از خوابیدن به پشت اجتناب کنید و به جای آن به پهلو‌ها یا به روی شکم بخوابید. برای آنکه راحت ‌تر سرفه کنید یک قاشق غذاخوری عسل بخورید. با این حال، نباید به نوزادان زیر یک سال عسل داد چرا که عسل برای این گروه سنی خطرناک است. در صورت ادامه یافتن سرفه ‌های خشک حتما به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا با تجویز برخی داروها، شرایط عمومی شما را بهبود بخشد.

برای ثبت درخواست آزمایش کرونا (در منزل و یا محل کارتان) بر روی لینک زیر کلیک کنید 

 

تست کرونا در منزل

نظرات کاربران
تا کنون کسی برای این مطلب نظری نداده است. اولین نفری باشید که نظر می دهد!
{{comment.creator}} {{comment.createDate}}
{{reply.creator}} {{reply.createDate}}
{{blog.content.commentsForm.errorMessage}}
{{blog.content.commentsForm.successMessage}}